Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: نیروهای غیرکارشناسی که وارد مجموعه شهرداری شده‌اند، از مهم‌ترین دلایل نارضایتی مردم از شهرداری خرمدره به شمار می‌روند.

سیده‌فریبا شرفی صبح امروز (۱۳ شهریورماه) در جلسه هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر خرم‌دره، با اشاره به اینکه خاکی بودن معابر برخی از خیابان‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان خرم‌دره‌ای است، تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود شهرداری خرم‌دره باید در خصوص وضعیت کارخانه آسفالت شهرستان و سهام شهرداری خرم‌دره در این کارخانه تدابیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر به جهت بروز ترافیک شهری که این روزها نمود بیشتری دارد، یکی دیگر از نیازهای اساسی خرم‌دره است، عنوان کرد: امیدواریم طی این چهار سال و در برنامه‌ریزی‌هایی که سالانه انجام می‌شود، با توجه به تامین منابع مالی شهرداری، این مهم نیز محقق شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره، با بیان اینکه ساختار شهرداری در بحث استانداردها در هر سه گروه نیازمند بازنگری است، اظهار کرد: استانداردهای ساختاری اعم از تجهیزات، منابع، نیروی انسانی و یا قوانین دست و پا گیری است که در شهرداری‌ها وجود دارد و این مباحث نیازمند بازنگری است.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای انسانی غیرکارشناسی که وارد مجموعه شهرداری شده‌اند، یکی از مهم‌ترین عوامل نارضایتی مردم به دلیل مسلط نبودن بر کار خود و برخورد اصولی با مردم هستند، بیان کرد: برای حل این معضل نیز باید آموزش و بهسازی نیروهای انسانی با جدیت دنبال شود.

شرفی، با بیان اینکه یکی دیگر از معضلات شهرداری‌ها، طولانی شدن فرآیند و جریان کار در این سازمان است که این موضوع نیز به نوبه خود یکی از اصلی‌ترین عوامل نارضایتی مردم محسوب می‌شود، ادامه داد: برای هر حل این مشکل نیز باید در مسیر عدالت‌محوری، قانون‌مداری و اخلاق‌مداری حرکت شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با تاکید بر اینکه فرآیندهای جریان کار در شهرداری باید بازنگری شود، خاطرنشان کرد: مراحل فرآیند کار باید تعریف شده بوده و برای مردم یکسان‌سازی شود که اگر این امر مهم صورت گیرد، عملکرد شهرداری‌ها برای مردم - علی‌رغم مشکلات مالی موجود - قابل قبول خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان شهرداري نیروی انسانی نارضایتی مردم شورای اسلامی شهرداری خرم شهر خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت

عادل جعفری گفت: براین اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان به آدرس https://data.hamedan.ir منتشر شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه الکترونیکی، جزییات بودجه منابع و مصارف و همچنین درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه رویت کنند.

جعفری گفت: بودجه امسال شهرداری همدان ۴۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی دارد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان گفت: میانگین رشد در ۱۰ سال گذشته ۲۸ درصدی بوده و با توجه به گزارش‌های پیش بینی مشاور و کاهش تحقق درآمد‌های شهرداری تلاش شد بودجه در محدوده پیش بینی‌های علمی رشد کند.

او گفت: همچنین مجموع درآمد‌های عمومی پیش بینی شده بودجه سال جاری حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال است که ۲۶هزار میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱۳هزار میلیارد ریال فروش ملک و چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال وام و اوراق مشارکت پیش بینی شده است.

جعفری پیرامون نسبت بودجه عمرانی و جاری شهرداری همدان نیز گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه ماموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدامات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی