Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از اشتغال یک‌هزار و ۵۵ نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان با مساعدت‌های قضائی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تاکستان، حسین رجبی از بررسی مشکلات 57 واحد تولیدی نیمه تعطیل از ابتدای سال جاری در شهرستان تاکستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان قزوین با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از تعدیل پنج هزار نیرو جلوگیری بعمل آمده است، گفت: همچنین مساعدت‌های قضائی در این بازه زمانی اشتغال یک‌هزار و 55 نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا رؤیای ایجاد اشتغال برای 1000 نفر در بام نفتی ایران به واقعیت می‌پیوندد؟دومین سفر استانی رئیس‌ جمهور| رئیسی: "محرومیت" را از چهره سیستان و بلوچستان برمی‌داریم/ "‌ایجاد اشتغال و رونق تولید" را در دولت خیلی جدی دنبال می‌کنیمسردار فدوی: سپاه ‌کارهای وسیعی را در ‌حوزه محرومیت‌زدایی دنبال می‌کند / در قرارگاه امام حسن ‌(ع)‌ ایجاد اشتغال را اولویت دادیم

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات با هدف رفع مانع زدایی‌ها و رونق تولید در سال جاری صورت گرفته است، افزود: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در سیاست‌های قوه قضاییه صراحتاً بیان شده است. در واقع اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین نیاز کشور در حال و آینده یعنی ایجاد یک اقتصاد مقاوم، قدرتمند و پیشرو، با توان دوچندان نسبت به گذشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد کاهش 51 درصدی جرایم خشن در سطح شهرستان تاکستان و  همچنین شاهد کاهش 20 درصدی محکومیت‌های کیفری و ورودی به زندان‌ها بوده‌ایم، گفت: در سال جاری نیز با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش 36 جرایم خشن و همچنین کاهش 29 دردی جمعیت کیفری ورودی به زندان نسبت به بازه زمانی سال گذشته بوده‌ایم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان