Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم افتتاح هم‌زمان فعالیت واحد‌های آموزشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان در محلی با حضور مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.  
بر اساس این گزارش پروژه‌هایی از جمله فرودگاه بین‌المللی مهرآباد (بازسازی و اجرایی مجدد باند ۲۹ چپ) و همچنین پروژه‌های عمرانی سازمان انرژی اتمی (پارکینگ طبقاتی و همجوار)، منطقه ۲ آزادراه تهران شمال، راه‌سازی محور حسن‌آباد چرمشهر، منطقه ویژه اقتصادی ری (منطقه آزاد تجاری حدود ۶۰ هکتار) احداث نیروگاه پرند و همچنین طرح اقدام ملی مسکن پردیس ازجمله پروژه‌هایی است که آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شعبه استان تهران، شعبه فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی، شعبه شهرستان اسلام‌شهر و شعبه شهرستان رودهن خدمات ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل آزمایشگاه خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نتانیاهو خواستار اقدام وزیران امورخارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت وی در دیوان بین‌المللی دادگستری شده است.

ساعاتی پیش بود که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

نتانیاهو از جمله کسانی است که ممکن است مشمول این اقدام از سوی دادگاه لاهه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز نام نویسی ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز