Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، کلیه فرایندهای آموزشی و برگزاری کلاس های این دانشگاه در ترم آتی به صورت الکترونیکی خواهد بود. خبرگزاری میزان-دانشگاه پیام نور اعلام کرد که با توجه به پیگیری‌های مکرر دانشجویان و نگرانی آن‌ها در خصوص شیوع کرونا، این دانشگاه به منظور حفظ سلامت و آرامش روحی دانشجویان ترم آتی را نیز به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، برگزاری الکترونیکی کلاس‌ها و همچنین کلیه فرایند‌های آموزشی، شامل دانشجویان این دانشگاه در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود.

این دانشگاه تاکید کرده که با آغاز پاندمی کرونا دانشگاه پیام نور علی رغم اینکه حجم بالایی از آزمون‌های خود را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کرد، توانست با تقویت زیرساختهاعلاوه بر برگزاری الکترونیکی کلیه کلاس ها، تعداد ۳ میلیون نفر آزمون الکترونیکی را با موفقیت برگزار کرده و حتی به دیگر دانشگاه‌ها نیز در این زمینه کمک کند.
بیشتر بخوانید: آموزش مجازی تنها به عنوان شیوه‌ای مکمل برای یادگیری قابل قبول است
انتهای پیام/ برچسب ها: دانشجویان مجازی پیام نور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشجویان مجازی پیام نور پیام نور کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد