Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مداح روز شنبه به رسانه ها افزود: از آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت استان سمنان در شهریور ۹۵ تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۱۲۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد به مددجویان استان سمنان پرداخت‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداح بابیان اینکه طی همین مدت ۵۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و نیازمندان ۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند، یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی ایفاء می‌کند.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تصریح کرد: ۴۱ فقره تسهیلات مسکن بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال برای کمک‌هزینه تأمین مسکن نیازمندان پرداخت شد و هفت مورد تسهیلات فرهنگی بااعتبار ۳۵۰ میلیون ریال نیز ارائه شد.

مداح به هم‌افزایی و عاملیت بانک‌های مهر و رسالت برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۸۳۴ فقره تسهیلات کارگشایی به ارزش ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از بانک مهر و ۹۷ فقره تسهیلات به میزان چهار میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از بانک رسالت در این مدت پرداخت شد.

مدیر صندوق امداد ولایت استان سمنان بیان کرد: ۱۸ نفر از خیران و نیکوکاران استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال با هدف افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت استان سمنان سپرده‌گذاری کردند.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با بیان اینکه برخی از خدمات این صندوق قابلیت اتصال به شبکه شتاب را دارد و خدماتی مانند اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت پیامک، واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش‌های برخط ارایه می شود، خاطرنشان کرد: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیرین و نیکوکاران به نیازمندان دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد تسهیلات بانکی سمنان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی مسکن امداد ولایت استان سمنان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت صندوق قرض الحسنه فقره تسهیلات میلیون ریال کمیته امداد مدیر صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣