Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از پوشش بیمه حوادث ۱۵ هزار و ۱۱۰ دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه دانشجویان در ترم گذشته تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند. با وجود اینکه دانشجویان حضور فیزیکی ندارند اما پوشش بیمه بر اساس فعالیت آموزشی آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شروع هر ترم دانشجویان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند که ترم گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ دانشجو بیمه شدند.    

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: باتوجه به اینکه اعلام شده که احتمالا بخشی از دانشجویان به صورت حضوری تحصیل خواهند کرد، نمی‌توان فقط این دسته را تحت پوشش بیمه قرار داد بنابراین همه دانشجویان پوشش داده خواهند شد.

محمدیان در پایان در خصوص استفاده از خوابگاه، گفت: ظرفیت خوابگاهی دانشگاه پاسخگوی حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز بیمه حوادث پوشش بیمه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست کارگروه استانی بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: مادران روستایی دارای سه فرزند در استان برای بیمه رایگان از طریق دهیاری‌ها شناسایی شوند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او افزود: بیمه این مادران در زمینه ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان به اجرا درآمده است.

عباس زاده اظهار کرد: مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

معاون استاندار بیان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح حق بیمه ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط از سوی دولت در سطح یک جدول سطوح درآمدی به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

او بیان کرد: مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا نشانی الکترونیکی WWW.ROOSTAA.IR نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

عباس زاده با اشاره به شرایط کلی احراز مشمولان تصریح کرد: نداشتن شغل (خانه دار)، سکونت در مناطق روستایی و عشایری و دارای سه فرزند یا بیشتر از شرایط نام نویسی مادران روستایی و عشایری است.

به گفته معاون استاندار با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سنوات بیمه‌ای مشمول اضافه خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولان از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام اول مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ اول فروردین سال ۱۳۹۶ به بعد باشد.

عباس زاده گفت: دهیاران از طریق خانه‌های بهداشت روستایی نسبت به شناسایی بانوان مشمول طرح اقدام کنند و نیاز است بانوان روستایی و عشایر بیشتری زیر چتر بیمه قرار گیرند و از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

معاون استاندار از فرمانداران خواست در مورد این طرح تشویقی دولت تبیین‌گری لازم را در شهرستان‌ها انجام دهند و گفت: تاکنون در خراسان جنوبی ۸۲۵ نفر ثبت نام کرده اند و مشمولان طرح باید از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • حمایت جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از عملیات مقتدرانه ایران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه ارومیه در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند