Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:01:47 GMT

۱۰ قسمت از سریال «سلمان فارسی» آماده شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۸۱۱۳

۱۰ قسمت از سریال «سلمان فارسی» آماده شد

معاون سیما پس از بازگشت از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» در یادداشتی روند تولید این سریال به کارگردانی داود میرباقری را توضیح داد.

 حمید شاه آبادی در بخشی از یادداشت خود اعلام کرده است، مقصد بعدی کاروان سلمان فارسی لوکیشن های مختلفی مانند آبسرد دماوند، شاهرود، جهرم یا شهرک سینمایی نور خواهد بود.

معاون سیما با اشاره به روند تولید دو سریال الف ویژه تلویزیون، در بخشی از یادداشت خود عنوان کرده است: پس از یک دهه وقفه، خوشبختانه در دوره اخیر ریاست محترم سازمان صداوسیما، گره از کار ساخت دو پروژه الف ویژه که سال ها گرفتار مشکلات و موانعی بودند باز شد و کلید خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، «سلمان فارسی» پس از پشت سر گذاشتن مرحله پیش تولید، مطابق زمان بندی صورت گرفته، به خوبی پیش رفته و کاروان سلمان علی رغم محدودیت های کرونا همچنان در حال طی کردن مسیر تولید است.

«تاکنون مطابق برنامه ریزی ها ۲۵ درصد از کار تصویربرداری این سریال انجام شده است که درواقع حدود ۱۰ قسمت(مربوط به قسمت های میانی) را دربرمی گیرد.»

معاون سیما از حضور ۶ هزار بازیگر در سریال «سلمان فارسی» خبر داده و در این زمینه توضیح داده است: در این پروژه ۲۰هزار نفر برای بازیگری، اعلام آمادگی کردند (در پاسخ به فراخوان گروه) و با ۶ هزار نفر از آنها گفتگو شده و تاکنون حدود ۱۵۰۰ نفر بازیگر و هنرور مقابل دوربین رفته اند.

شاه آبادی در بخشی از این یادداشت همچنین عنوان کرده است: یکی از ویژگی های «سلمان فارسی» این است که روند پیش تولید و تولید این سریال، قابلیت نگاهی آکادمیک را دارد و می توان آن را به صورت دانشگاهی و کارگاهی به دانشجویان حوزه نمایش آموزش داد./ایسنا

بیشتر بخوانید

سلمان فارسی به اورشلیم رسید/ حضور رئیس صدا و سیما در پشتِ این صحنه مهم!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل

سریال افعی تهران قسمت ۸ به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند   "دانلود قسمت 8 سریال افعی تهران از لینک زیر" دانلود افعی تهران قسمت 8   بازیگران سریال:
پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و… داستان سریال:
دانلود سریال افعی تهران قسمت 8 یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

زمان انتشار قسمت هشتم افعی تهران

قسمت هشتم  سریال افعی تهران روز چهارنشبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود.

 هم اکنون برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال افعی تهران قسمت هشتم به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 8 افعی تهران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل