Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:53:04 GMT

ظرفیت آرامستان تویسرکان در آستانه تکمیل شدن است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۱۲۱

ظرفیت آرامستان تویسرکان در آستانه تکمیل شدن است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرسول حسینی در بازدید از منطقه پیشنهادی آرامگاه امامزاده ناصر (ع) با بیان اینکه مکانی که انتخاب می‌شود باید برای زمان زیادی برنامه ریزی شود و به طور جدی برای جا به جای آرامستان جدید تلاش می‌کنم افزود: همه استعلامات مورد نظر باید مدنظر کارشناسان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی در خصوص هزینه بر بودن انتقال آرامستان به امامزاده ناصر (ع) انتقاد کرده‌اند، افزود: این موضوع قابل حل خواهد بود و برای مهیا کردن شرایط و شروع به کار جا به جایی آرامستان باید هزینه شود و کار بدون هزینه امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه براساس نظرسنجی‌های عمومی، شواهد و اخبار اطلاعاتی که صورت گرفته است و براساس طرح تفصیلی شهرها آرامستان ها از مراکز شهر و حواشی شهر باید به فاصله ۱۰ کیلومتر دور باشد، تاکید کرد: برای ساماندهی کار خیر و خداپسندانه گزینه‌های متعددی رو انتخاب کرده‌ایم و فعلاً امامزاده ناصر از تمام لحاظ مورد بررسی قرار گرفته است و کسانی که اهل تحقیق هستند در این رابطه نظر خود را مکتوب با دلیل به ما ارائه دهند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

حسینی افزود: متأسفانه در بعضی از رسانه‌ها کم لطفی‌هایی صورت گرفته است و در واقع چیزی‌های که انعکاس داده‌اند اینگونه نیست و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی هم آنچه که برای احداث آرامستان مد نظر داشتند آنگونه نیست که مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در اولین فرصت، کار مطالعاتی براساس کار کارشناسی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: ما به خواسته به حق مردم که تبعات زیست محیطی منفی دارد احترام می‌گذاریم و نشاط اجتماعی را سرلوحه روح و روان مردم قرار خواهیم داد و سعی می‌کنیم هیچ گونه ضرری شامل مردم نشود.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: زیر نظر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کارشناسان و اهل تحقیق پیشنهاد یک مکان مناسب را به صورت کتبی تحویل بدهند، نظر تمام صاحب نظران مطالعه خواهد شد.

وی افزود: باید سعی کنیم تا در اسرع وقت جا به جایی آرامستان جدید هر چه زودتر انجام بگیرد، برخی افراد مکان دیگری از جمله امامزاده کوه در منطقه سرابی را پیشنهاد داده‌اند و بنده با توجه به فرهنگ خاص حاکم بر شهرستان اظهار نظری در این مورد ندارم.

فرماندار تویسرکان افزود: اگر همه مردم تأیید کنند و با این مساله مشکلی نداشته باشند، ما هم در قالب کارگروه مخالفتی با این موضوع نداریم چون اساس کار ما رضایت عمومی مردم شهرستان است.

کد خبر 5296267

منبع: مهر

کلیدواژه: تویسرکان همدان فرمانداری تویسرکان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان سیستان و بلوچستان اردبیل آتش سوزی کرمانشاه هفته دولت تالاب انزلی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد