Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اتفاق برای پاراتیراندازی ایران در میدان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دستیابی ساره جوانمردی به سومین مدال طلایی‌اش از مهمترین آوردگاه ورزشکاران معلول بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم و رقیه شجاعی در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو شرکت کرد که این هفتمین حضور تیراندازان معلول ایران در پارالمپیک هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برای این تیم سه نفره دو مدال طلا و نقره متصور بود که در این بین تنها یک مدال محقق شد که آن‌هم سهم بانوی شایسته پاراتیراندازی ایران بود. ساره جوانمردی در تپانچه بادی 10 متر مطابق پیش‌بینی عملکرد کرد و طلایی شد، اما در تپانچه 50 متر p4 مختلط کلاس SH1 راه به جایی نبرد و به عنوانی بهتر از هفتمی نرسید.

او که در پارالمپیک 2016 ریو موفق به کسب دو مدال طلا شده بود، فقط با یک مدال طلا، هت‌تریک طلایی خود را محقق کرد.

براساس این گزارش، رقیه شجاعی در اولین تجربه پارالمپیکی خود در تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده ششم شد و در تفنگ درازکش 10 متر مختلط در بین 47 ورزشکار عنوان سی‌ونهمی را به خود اختصاص داد.

سمیرا ارم نیز در تپانچه بادی 10 متر در بین 18 نفر هفدهم شد و در تپانچه 50 متر p4 مختلط کلاس SH1 در بین 34 نفر سی‌وچهارم.

با نگاهی به این نتایج باید گفت، در پاراتیراندازی ایران شاید اگر تک چهره جوانمردی نبود، دست ما در میدان توکیو خالی می‌ماند و از امروز باید فکر روزی که جوانمردی نباشد را بکنیم. آنچه مسلم است، فاصله‌ها با او خیلی زیاد است و حتی تکرار موفقیت‌های گذشته هم برای او کمی سخت شده است.

پارالمپیک 2020 توکیو| دلیل آخر شدن سمیرا ارم در تیراندازی چه بود؟

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد