Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید که مانوئل نویر برای بازی فردا با ارمنستان آماده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت‌هدایتش پس از برتری 2 بر صفر پنجشنبه شب در خانه لیختن‌اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، فردا شب (یکشنبه) در همین چارچوب پذیرای ارمنستان است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: نویر تمرینات را به طور کامل از سرگرفته و او را برای بازی فردا در اختیار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبین گوزنس بازی فردا را از دست خواهد داد، اما حالا وضعیت بهتری دارد. کای هاورتس هم دچار آنفولانزای خفیفی شده و باید ببینیم که می‌تواند فردا بازی کند یا خیر!

وی همچنین درباره بازی فردا اظهار داشت: ارمنستانی‌ها فردا سعی خواهند کرد تا در خط میانی به ما فشار بیاورند، در زمین به سرعت جابجا شوند و با هر چهار مهاجم‌شان بازی کنند. مخیتاریان و آدامیان بازیکنانی سرعتی و خوش‌تکنیکی هستند، ما آنها را از زمان حضورشان در بوندس‌لیگا می‌شناسیم. در بازی فردا باید دفاع مستحکم و به هم فشرده‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: ما نمی‌توانیم از برتری 2 بر صفر مقابل لیختن‌اشتاین خوشحال باشیم، اما تازه اول راه جدیدمان هستیم. تیم حالا یک سرمربی جدید با روش کاری جدید دارد، بنابراین ما به زمان نیاز داریم. بازیکنان ما در بازی قبلی نشانه‌های خوبی از خود نشان دادند و تمایل به اجرای مواردی که در مورد آنها صحبت کرده بودیم، داشتند.

فلیک: سرمربیگری آلمان مسئولیت بزرگی است/ برای حضور در تیم ملی محدودیت سنی نداریم

فلیک همچنین درباره بال 25 ساله‌اش اظهار داشت: لروی همیشه قابلیت ایجاد فضا و خطر روی دروازه رقبا را دارد. او تمام‌کننده خوبی است و در بازی قبلی هم نشان داد که آماده است. پیش از این گفته شده بود که ما در بایرن مونیخ مشکلاتی با هم داشتیم، در حالی که این مزخرفی بیش نیست. در تیم ملی آلمان هم اختلافی بین من و سانه نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مانوئل نویر تیم ملی فوتبال ارمنستان هانسی فلیک جام جهانی قطر تیم ملی آلمان مانوئل نویر هانسی فلیک جام جهانی قطر تیم ملی آلمان بازی فردا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم

سرمربی چلسی باور دارد که تیم همشهری با اعتماد به سرمربی اش، توانست به جایگاهی برسد که امروز شانس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد. 

طرفداری | در جریان دیداری معوقه و حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و چلسی به میزبانی استادیوم امارات مقابل هم قرار می گیرند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

مصدومان چلسی

کول پالمر؟ فردا مشخص می‌شود. باید فردا صبح وضعیت او را ارزیابی کنیم. امروز بعید به نظر می رسد که او آماده شود. فکر نمی‌کنم بتواند بازی کند، اما فردا صبح وضعیتش را بررسی می‌کنیم. حتی اگر فردا حالش خوب باشد، ممکن است نتواند بازی کند. مالو در ناحیه زانو دچار مصدومیت جزئی شده است. امیدوارم مشکل جدی نباشد. چیلول نیز بعد از بازی‌های ملی، با همان مشکل چند هفته اخیر روبرو است.

 به من اعتماد کنید

ما مطمئنیم که در یک روز به همان سطح قبلی برمی‌گردیم. البته ما مثبت‌اندیش هستیم و در فوتبال مهم‌ترین چیز باور است. آرسنال چند سال پیش در شرایطی متفاوت از امروز بود. اما با گذشت زمان، با اعتماد به نفس و اطمینان به او (آرتتا)، آنها به اینجا رسیده‌اند. اینجا هم همین است. 

 مقایسه نیکولاس جکسون و دروگبا

نیکولاس جکسون؟ اگر او را با دروگبا مقایسه کنیم، همیشه بازنده خواهد بود، اما فکر می‌کنم او عملکردی فوق‌العاده داشته و از تمام حمایت من برخوردار است. حتی اگر گل نزند، برای باشگاه و هم تیمی‌هایش مبارزه می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند. او به زمان برای پیشرفت نیاز دارد. مطمئنا فصل بعد بهتر خواهد شد. بدون شک.

 وضعیت چلسی

روحیه تیم خوب است. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، مقابل تیمی که یکی از بهترین‌های دنیا است بسیار خوب بازی کردیم. عملکرد ما واقعا خوب بود، نکات بسیار مثبتی وجود داشت که باید از آنها استفاده کنیم. یک گل دریافت کردیم که نباید می‌خوردیم، اما این بخشی از فوتبال است. باید به همین شکل به کار خودمان ادامه دهیم. چگونه می‌توانیم به سطح آنها برسیم؟ با کار کردن، تصمیم‌گیری، تلاش برای اضافه کردن چیزهایی به تیم که می‌تواند به ما در بهبود سطح کمک کند. روی این موضوع کار می‌کنیم. این اولین فصل با شرایطی است که با آن سر و کار داریم. پیشرفت خوب است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است