Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

دستگیری قاچاقچی سابقه دار موادمخدر در جنوب تهران

سرهنگ حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهار کرد:در پی اقدامات ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد افیونی را از قاچاقچیان موادمخدر در مرز‌های شرقی کشور تهیه و اقدام به قاچاق و انبار آن در مخفیگاه خود در جنوب پایتخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این متهم سابقه دار مواد مخدر آغاز شد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه ماموران چندین شبانه روز در حال رصد فعالیت متهم بودند تا بتوانند در زمان و مکان مناسب وی را دستگیر کنند، تصریح کرد: شامگاه روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، به جنوب پایتخت اعزام و پس از بررسی محیط پیرامونی منطقه موفق شدند با غافلگیری متهم، وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار ۱۸۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد، گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

کشف ۱۶ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۳ ولیعصر (عج) قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه در محل اعلامی حاضر و یک متهم را بازداشت کردند همچنین ماموران کلانتری با بازرسی انجام شده موفق به کشف ۱۶ دستگاه ماینر که از برق شهری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کردند، شدند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان محله امام زاده داود (ع) دستگیر شدند

سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران  اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۴۳ امام زاده داوود با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه‌ای سرقت اماکن خصوصی در این منطقه باخبر شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴۳ با بررسی‌های همه جانبه مخفیگاه متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره متشکل از ۲ زن و یک مرد را شناسایی کردند.

این مقام پلیسی، تصریح کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی، پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی متهمان که در منازل استیجاری نقاط حاشیه‌ای محله امام زاده داوود سکونت داشتند در اقدامی ضربتی همراه با یک مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ ضرغام اذین از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳ فقره سرقت خانه، باغ و یک خودرو در محله امام زاده داوود به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرقت باطری خودروهای محله گیشا توسط باند ۴ نفره

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری‌های خودرو و فعالیت یک باند در ارتکاب به این سرقت ها، موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران کلانتری ۱۳۷ نصر گرفت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از دوربین‌های مداربسته و سرنخ‌های برجای مانده از متهمان و با انجام اقدامات اطلاعاتی ۴ سارق زن و مرد را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای شدند، 

این مقام انتظامی گفت: سارقان پس از انتقال به کلانتری ۱۳۷ نصر در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو صراحتا اعتراف کرد؛ پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری توزیع کننده موادمخدر در دره فرحزاد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان دریافتند یکی از سوداگران مرگ در شمال پایتخت، ضمن ایجاد پاتوق در محدوده دره فرحزاد اقدام به توزیع گسترده تریاک بین مصرف کنندگان و معتادان می‌کند.

وی افزود: مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم قرار گرفت و با انجام تحقیقات شبانه روزی مشخص شد متهم از عناصر اصلی توزیع مواد افیونی در محدوده دره فرحزاد است به همین منظور اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهم صادر شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اضافه کرد: در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، شب گذشته ماموران که از مدت‌ها قبل در حال گشت زنی هدفمند در محدوده مذکور بودند، موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو متهم، وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از متهم بیش از ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، بیان کرد: نامبرده ضمن انتقال به مقر پلیس به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

 

بیشتر بخوانید

عامل آتش زدن خودروهای پارک شده در تهران دستگیر شد/ حمله اوباش خیابانی به پلیس با اسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر سرقت اموال پلیس مبارزه با مواد ماموران کلانتری سرهنگ حسنوند مقام قضائی امام زاده رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر