Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود

به گزارش طرفداری، نادر فریادشیران درباره شرایط ملی پوشان در آستانه بازی حساس با عراق صحبت کرد.

نادر فریادشیران در مورد پیروزی ایران مقابل سوریه در اولین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 به فارس گفت:

ابتدا برد تیم ملی را به خوبان عالم تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا شوت را جهانبخش نزد و خوبان عالم کمک کردند که این توپ بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شود و وارد دروازه شود. مساله دوم اینکه در بازی با سوریه به هیچ عنوان خوب نبودیم و نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم. اگرچه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این مالکیت زمانی معنا پیدا می‌کند که فوتبال رو به جلو بازی کنیم و موقعیت گلزنی ایجاد شود، در حالیکه ما موقعیت آنچنانی نداشتیم و شاید بتوان گفت موقعیت‌ گلزنی ما با سوریه تقریبا برابر بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و در روزهای سخت آینده این امتیازها خیلی به کارمان می‌آید.

فریادشیران با انتقاد از اردویی که قبل از بازی با سوریه برگزار شد، افزود:

در این اردو 20 بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند. در حال حاضر حدود 20 بازیکن ایران در لیگ های اروپایی و کشورهای منطقه بازی می‌کنند اما برای تیم ملی برنامه‌ریزی و تدارک خوبی برای تیم ملی نداشتیم. بخصوص اینکه بازی فوق‌العاده سختی با تیم عراق داریم، تیمی که اردوهای خارجی داشته است.

مربی اسبق تیم ملی در مورد نداشتن بازی تدارکاتی تیم کشورمان، عنوان کرد:

متاسفانه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم در حالی که در گذشته حتی اگر امکان برگزاری بازی دوستانه وجود نداشت تیم ملی با تیم‌های باشگاهی مثل استقلال، پرسپولیس،  پاس، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی بازی دوستانه برگزار می کرد. زیرا بازی دوستانه باعث آمادگی بهتر تیم ملی‌ می‌شود. 

فریادشیران با اشاره به حمایت خود از اسکوچیچ عنوان کرد:

من همیشه از اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده‌ام. اکنون زمزمه ردپای دلال‌ها در دعوت از برخی بازیکنان به گوش می‌رسد اما نمی‌خواهم در آستانه بازی حساس با عراق صحبت منفی کنم اما مجبورم برخی مسایل را بگویم تا اگر فردا مشکل اساسی پیش آمد نگویند چرا شما چیزی نگفتید. متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود.باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است در این مساله لطمه بخوریم و اگر دلالی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرد و به بازیکن بگوید خودش را به تمارض بزند و بگوید سرم درد می‌کند، دل پیچه گرفته‌ام، حالم خوب نیست و... پزشک چطور می تواند بفهمد؟! بهترین شانس را برای صعود به جام جهانی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم. 

فریادشیران افزود:

داور ژاپنی با بازیکنان ما خیلی مهربان بود و با بازیکنان تیم ملی مکالمه‌ای همراه با لبخند و احترام داشت در حالیکه داور می‌تواند لبخند هم نزند. همیشه هم این شرایط وجود ندارد، بهتر است بازیکنان ما به سراغ داور نروند که خدایی ناکرده کارت و اخطاری بگیریم و بعد همه پشیمان شویم. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ردپای دلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول