Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوگو لوریس به خاطر از دست دادن امتیازهای حساس به هم تیمی های خود هشدار داد. به گزارش ایسنا و به نقل از فیگارو، هوگو لوریس به هم تیمی های خود در تیم ملی فرانسه گفت پس از عملکرد ناامیدکننده دیگر در بازی مقابل اوکراین باید “سرخوشی” از کسب قهرمانی خود در جام جهانی را پشت سر بگذارند.

آبی ها روز شنبه در کیف  به تساوی ۱-۱ دست یافتند، به این معنی که آنها برای اولین بار در تاریخ خود پنج بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین گل آنتونی مارسیال در پنج سال اخیر برای فرانسه دروازه میکولا شاپارنکو را باز کرد اما علیرغم در اختیار داشتن ۶۱.۵ درصد مالکیت توپ ، شاگردان دیدیه دشان نتوانستند شانس های معنی داری برای یافتن یک گل دیگر ایجاد کنند.

هوگو لوریس دروازه بان و کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان دوره قبلی جام جهانی بعد از این دیدار گفت: سرخوشی جام جهانی ۲۰۱۸ به پایان رسیده است. نباید به گذشته فکر کنیم. ما کمی بی اعتماد به نفس هستیم.  ما باید مثبت اندیش باشیم و خیلی سریع به روند پیروزی بازگردیم. متاسفانه یک بازی دیگر بدون کسب برد برای ما به پایان رسید که این ناامید کننده است و می دانم هواداران ما الان چه احساسی دارند و باید خیلی سریع این روند را تغییر داد. باید به خودمان بیاییم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هوگو لوریس تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال فرانسه هوگو لوریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد

سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد گفت، هر نشست جهانی صلح درباره اوکراین که روسیه را کنار بگذارد، به سادگی «پوچ» است و با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به روزنامه Argumenty I Fakty گفت، روسیه برای حفاظت از خودش در برابر غرب جنگ با اوکراین را ۲ سال است ادامه می‌دهد.

پسکوف که این مصاحبه را روز پنجشنبه و یک روز پیش از حمله تروریستی به سالن کنسرت کرکوس در حومه مسکو انجام داد، گفته است: آیا مشکل اوکراین بدون مشارکت روسیه قابل حل است؟ پاسخ روشن است. خیر.

وی در ادامه گفت: اوکراین به ابزاری در دست غرب جمعی تبدیل شده تا با کمک آن فشار بیشتری بر روسیه وارد و روسیه را مهار کند و کشور به حاشیه بکشاند در حاشیه توسعه رها کند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار برگزاری نشست جهانی صلح شده و اوایل سال جاری میلادی نیز سوئیس اعلام کرد که میزبان چنین نشستی خواهد بود و درباره تاریخ و جزئیات دیگر این نشست گفت‌وگوهایی در جریان است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه طرح صلح اوکراین را که خواستار خروج نیروهای روس و احیای مرزهای سال ۱۹۹۱ کی‌یف، از جمله کریمه می‌شود، غیرقابل اجرا خوانده است.

پسکوف همچنین تاکید کرد که این طرح قابل فکر کردن هم نیست و همچنین طرح‌هایی را که در اتحادیه اروپا و دیگر کشورها برای به دست گرفتن کنترل منافع از دارایی های روسیه و مصادره و استفاده آنها به نفع اوکراین مطرح شده، مورد انتقاد قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد