Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

نادر فریادشیران هم جزو منتقدانی است که فهرست تیم ملی را پیش از بازی با سوریه نمی پسندد و در این باره انتقادهایی را هم به مسولان وارد می داند:

*ابتدا برد تیم ملی را به خوبان عالم تبریک می‌گویم. ظاهرا شوت را جهانبخش نزد و خوبان عالم (!) کمک کردند که این توپ بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شود و وارد دروازه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله دوم اینکه در بازی با سوریه به هیچ عنوان خوب نبودیم و نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم. اگرچه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این مالکیت زمانی معنا پیدا می‌کند که فوتبال رو به جلو بازی کنیم و موقعیت گلزنی ایجاد شود، در حالیکه ما موقعیت آنچنانی نداشتیم و شاید بتوان گفت موقعیت‌ گلزنی ما با سوریه تقریبا برابر بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و در روزهای سخت آینده این امتیازها خیلی به کارمان می‌آید.

*در اردوی قبل از بازی با سوریه ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند.

*متاسفانه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم در حالیکه در گذشته حتی اگر امکان برگزاری بازی دوستانه وجود نداشت تیم ملی با تیم‌های باشگاهی مثل استقلال، پرسپولیس،  پاس، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی بازی دوستانه برگزار می کرد. زیرا بازی دوستانه باعث آمادگی بهتر تیم ملی‌ می‌شود.

*همیشه از اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده‌ام. اکنون زمزمه ردپای دلال‌ها در دعوت از برخی بازیکنان به گوش می‌رسد اما نمی‌خواهم در آستانه بازی حساس با عراق صحبت منفی کنم اما مجبورم برخی مسایل را بگویم تا اگر فردا مشکل اساسی پیش آمد نگویند چرا شما چیزی نگفتید. متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود. باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است در این مساله لطمه بخوریم و اگر دلالی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرد و به بازیکن بگوید خودش را به تمارض بزند و بگوید سرم درد می‌کند، دل پیچه گرفته‌ام، حالم خوب نیست و… پزشک چطور می تواند بفهمد؟! بهترین شانس را برای صعود به جام جهانی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال سوریه دراگان اسکوچیچ علیرضا جهانبخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکتیک تیمش در دربی اصفهان را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پیروزی سپاهان را به این تیم تبریک و به مجموعه سپاهان خسته نباشید می‌گویم. همچنین به بچه‌های خودمان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم، به دلیل ارائه بازی پرتلاش و نسبتاً درستی که انجام دادیم. هدف ما این بود که در اصلی‌ترین محور بازی از بخش‌های تهاجمی تیم سپاهان جلوگیری کنیم و فکر می‌کنم نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان بازی کرده بودند، سعی کردیم در بدنه بازی کمتر موقعیت بدهیم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!