Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز،  باشگاه پرسپولیس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سفر سرخپوشان به تاجیکستان، برنامه خود را در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد تا برای هماهنگی‌ها و آماده شدن میزبان جهت ورود کاروان این تیم، در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال تاجیکستان و باشگاه استقلال دوشنبه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان فوتبال پرسپولیس در نظر دارد ساعت 16 روز جمعه، 19 شهریور، تهران را با پرواز چارتر به مقصد شهر دوشنبه ترک کند. کاروان پرسپولیس، پس از بازی نیمه شب 23 شهریور عزم بازگشت به کشور را دارد.

امیر علی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این نامه در گفت و گو با سایت این باشگاه خاطر نشان کرد: طبق مقررات مسابقات که وظایف میزبان را مشخص می‌کند، در این نامه همچنین با توجه به زمان اعلام برای پرواز تیم، خواستار هماهنگی‌ها در فرودگاه دوشنبه و همچنین فراهم بودن امکاناتی چون اتوبوس، مینی‌ون، خودروی تشریفات، کامیونت حمل بار، اسکورت پلیس، مترجم همراه، افسر ارتباطی بین دو باشگاه و ... شده‌ایم.

هومن جعفری کد خبر: 1109659 برچسب‌ها پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست