Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین در آیین بهر برداری این پروژه‌ها گفت : سالن خشن تراشی، رونمایی از دستگاه القای سختی، دفتر برنامه و انبار محصول و صادرات و انجمن نیکوکاری مجتمع صنعتی اسفراین از پروژه‌هایی است که بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید

شکسته شدن رکورد تولید محور‌های ریلی در اسفراین

علی ملک افزود: برای راه اندازی سالن خشن تراشی ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و پیش بینی می‌شود که این سرمایه گذاری تا پایان سال از محل تولید محصولات به مجتمع صنعتی فولاد برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: دستگاه القای سختی نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد برای رفع وابستگی انتقال محصولات مجتمع صنعتی برای تست به اصفهان خریداری شده است که کاهش هزینه و زمان در تولید محصولات از مزایای راه اندازی این دستگاه است.

مدیرعامل مجتنع صنعتی اسفراین افزود: انجمن نیکوکاری مجتمع صنعتی نیز در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در شهرستان در حوزه آموزش رایگان فنی حرفه ای، شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد نیازمند و مددکاری اجتماعی و درمانی افرادنیازمند در شهرستان فعالیت می‌کند که ۸۰ درصد اعتبار را مجتمع صنعتی اسفراین تامین می‌کند.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت‌های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیاز‌های راهبردی صنایع کشور در بخش‌های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که به دلیل برخورداری از ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پروژه فولاد اسفراین مجتمع صنعتی صنعتی فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: لرستان اقدامات مؤثر و کم‌نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داد که می‌توان به تولید چهار برابری گندم، رشد سه برابری دانه‌های روغنی و افزایش ۳۰ درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی در حوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه رفع تداخلات قریب به ۹۴۰ پلاک طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده است که این اقدام در استان بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیای ۲۳۹ واحد غیرفعال و نیمه‌فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح ۳۸۸ پروژه در بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، تصریح کرد: توسعه گلخانه‌ها، توسعه کشت قراردادی، تسهیلات و امهال بخشودگی ۱۰ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی و توسعه اجرای سیستم‌های نوین آبیاری تحت‌فشار و کسب رتبه هفتم در کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که توسط جهاد کشاورزی لرستان محقق شد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و ملی دولت طرح توسعه جهش تولید در دیمزارها است که لرستان در سال گذشته در این طرح ملی رتبه سوم کشوری را کسب کرد و این نشان از ظرفیت و مشارکت کشاورزان و حمایت جهاد کشاورزی از این طرح است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین به راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

کد خبر 6062815

دیگر خبرها

  • ۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود