Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در تداوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، فصل دوم آن با عنوان «شکوه مادری» آغاز شد و در این طرح، تکریم مادران که از جایگاه ویژه در دین اسلام برخوردار هستند محور اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح، مادرانی که فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید

درخشش دو کانون مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی ایران قوی

مظاهری اضافه کرد: مادران شهدا به عنوان پرورش دهندگان آن‌ها بوده اند و شهدا از دامان آن‌ها به این نقطه از اوج معنویت رسیده اند که برای دفاع از آب و خاک این کشور همه چیز خودشان را در دست گرفتند و تقدیم اسلام و نظام و مردم کردند.

او اظهار داشت: این طرح می‌تواند پیوند خوبی را بین جامعه، نسل جوان، خانواده و مادران شهدا برقرار کند و نقش مهمی در استحکام خانواده دارد و انگیزه مادران این مرز و بوم را به طرف تربیت صحیح فرزندان دو چندان می‌کند.

مظاهری تصریح کرد: در قالب این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مورد تکریم قرار می‌گیرند.

او گفت: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، یکی از موثرترین برنامه‌های ترویجی در این حوزه محسوب می‌شود.

مظاهری بیان کرد: مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از ابتدای اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم که از تابستان سال ۱۳۹۹ آغاز شد، دو هزار ۶۸۰ برنامه دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن و نخبگان مسجدی برگزار کرده اند که در سامانه بچه‌های مسجد نیز به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: با مطرح شدن طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قرار است تمامی دستگاه‌ها با الگو برداری از این طرح در تکریم شهدا و خانواده معظم ایشان کوشا باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی سه شنبه های تکریم شکوه مادری کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان