Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:36:48 GMT

شکارچیان خرگوش وحشی در همدان به دام قانون افتادند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۹۴۲۶

شکارچیان خرگوش وحشی در همدان به دام قانون افتادند

ایسنا/همدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: دو نفر متخلف شکار و صید که اقدام به شکار پنج سر خرگوش وحشی در همدان کرده بودند توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان همدان دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، مجید شعبانلو با اعلام این خبر بیان کرد: طی گزارشی که به دست یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رسید، با گشت و بازرسی مناطق آزاد همدان، موفق به شناسایی دو نفر متخلف شکار و صید که اقدام به شکار خرگوش کرده بودند شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد با احساس خطر نسبت به حضور یگان حفاظت محیط زیست، در یک گاوداری در بخش قهاوند پناه گرفته بودند که با هماهنگی قبلی و دستور مقام قضائی به منظور حکم ورود یگان حفاظت محیط زیست همدان به گاوداری، دستگیر شدند.

شعبانلو با بیان اینکه از این افراد پنج لاشه خرگوش شامل چهار خرگوش نر و یک خرگوش ماده، یک سلاح شکاری ساچمه‌زنی و 10 فشنگ ساچمه‌زنی کشف و ضبط شد، گفت: این افراد در تاریکی شب اقدام به شکار کرده بودند که در نهایت برای صدور رأی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست شکارچی غیرمجاز یگان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان