Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:26:43 GMT

دستگیری عاملان شهادت مامور ناجای دزفول

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۱۱۵

دستگیری عاملان شهادت مامور ناجای دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم "دالمن" در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و حمیدیه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی، به لطف خداوند متعال محل اختفای سرکرده باند که از سارقان سابقه‌دار و متواری بود را به هویت مشخص در منطقه گلدشت اهواز شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، به محل مورد اشاره اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند اما در عملیات تعقیب و گریز و مقاومت سارقان، ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، سارقان را زمین‌گیر و در نهایت سه نفر از اعضای باند مزبور را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در بدو تحقیقات به بیش از ۶۰ فقره سرقت موتور، ۵ دستگاه خودرو، ۲۵ فقره سرقت احشام از شهرهای نامبرده و همچنین یک دستگاه خودرو و ۱۰ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان دهلران اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به دو مورد تیراندازی به سمت ماموران گشت پلیس شوش صراحتاً به تیراندازی به سمت ماموران کلانتری ۱۵ دزفول که منجر به شهادت ستوان‌یکم "سجاد دالمن" در ۹ مردادماه سال جاری شد، معترف شدند.

سردار صالحی گفت: بازسازی اولیه صحنه ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت ماموران نیز با حضور سارقان و بازپرس مربوطه انجام شد.

وی به سوابق متعدد کیفری سرکرده باند اشاره کرد و افزود: متهم پس از آزادی از زندان در سال ۹۸ شروع به سرقت‌های مسلحانه کرده و در منطقه حاشیه استان‌های خوزستان و ایلام خود را مخفی می‌کرد که با هوشیاری کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته‌جمعی در یکی از محله‌های سطح شهر خرم‌آباد؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس خرم‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ خرم‌آباد با اشرف اطلاعاتی و تلاش‌های مستمر طی یک عملیات موفق به دستگیری سه نفر دراین‌رابطه شده و آنها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، تأکید کرد: پلیس به‌عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به‌هیچ‌وجه اجازه جولان و قدرت‌نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهند داد و با این گونه افراد به‌شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6083366

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان