Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت بعد از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت: سطح مخازن نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است ولی تلاش داریم نفت و گاز و نفت کوره نیروگاه‌ها را در زمستان سال جاری سریع‌تر تأمین کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، جواد اوجی بعد از حضور در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای در گفت‌وگو تلویزیونی درباره مباحث مطرح شده اظهار داشت: دراین نشست گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های ما در وزارت نفت و اعضای کمیسیون انرژی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی درباره جزئیات این برنامه‌ها افزود: تأمین سوخت زمستانی، ناترازی گاز، کسری گاز و تأمین سوخت نیروگاه‌ها، فروش نفت، پرهیز از خامفروشی، احداث پتروپالایشگاه‌ها و زنجیره ارزش و موضوع نیروی انسانی در وزارت نفت از اولویت‌های این وزارتخانه است. وزیر نفت تصریح کرد: تلاش زیادی در این وزارتخانه برای ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفته است و در همین راستا تیمی از نخبگان با اولویت ساماندهی نیروی انسانی موظف به حل و فصل این دغدغه شده‌اند.  اوجی گفت: تأمین نفت و گاز و نفت کوره برای نیروگاه‌ها در زمستان یکی از اولویت‌های نیروگاه وزارت نفت است و این در حالی است که سطح مخازن نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.  وی گفت: با ارتقای کمی و کیفی پالایشگاه‌های فعلی و احداث پتروپالایشگاه‌ها و در نظر گرفتن زمانبندی آن تلاش داریم که دغدغه فروش نفت در سالهای گذشته را دیگر نداشته باشیم. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروگاه نفت نخبگان سطح مخازن نیروگاه ها وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد بارنامه صادره، خاطرنشان کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

کهریزی عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل‌ونقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

وی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل‌ونقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل‌ونقل کالای برون شهری است.

کد خبر 746652

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند