Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول که توسط سامانه آموزشیار انجام می‌شود، از روز شنبه ۱۳ شهریور آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سوم تا هفتم مهرماه نیز به عنوان بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان تعیین شده است؛ تصریح کرد: بر این اساس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت نیاز به درخواست‌های سیستمی برای امور آموزشی، فرآیند فارغ‌التحصیلی، پرداخت شهریه و... می‌توانند از ساعت ۲۲ هر شب لغایت ۶ صبح روز بعد به سامانه آموزشیار مراجعه کنند.

عطارزاده با تشریح فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰، تصریح کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir می‌توانند از طریق منوی درخواست/ مجوز - ذیل منوی «ارسال/ پیگیری درخواست دانشجو» اقدام به ثبت درخواست انتخاب واحد کنند. برای این کار لازم است در قسمت «ارسال درخواست جدید»، طبقه‌بندی موضوع را «عملیات آموزشی دانشجو» و موضوع درخواست را «مجوز انتخاب واحد» و نیمسال درخواست را معادل «۱۴۰۰۱» قرار دهند. پس از انجام این مراحل و با انتخاب دکمه «ثبت»، درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ برای دانشجو انجام می‌شود.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پس از انجام این مراحل، دانشجویان می‌توانند از طریق منوی «ثبت نام دروس دانشجو» ذیل منوی «انتخاب واحد» اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد کنند. لازم به ذکر است دانشجویانی که در نمیسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹ (ترم ۳۹۹۲) انتخاب واحد داشته یا ترم مرخصی ثبت کرده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشجویانی که آخرین وضعیت آن‌ها در نیمسال دوم سال ۱۳۹۹ و نیمسال اول ۱۴۰۰ (ترم‌های ۳۹۹۲ و ۴۰۰۱) وضعیت عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نخواهند بود. همچنین دانشجویانی که آخرین وضعیت آن‌ها در نیمسال جاری (۱۴۰۰) ترم مرخصی ثبت شده باشد نیز مجاز به ثبت درخواست نیستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخاب واحد دانشگاه آزاد آموزشیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ثبت درخواست انتخاب واحد مجاز به ثبت نیمسال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون ۲۷ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6085333

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد