Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@15:25:41 GMT

بیمارستان کیش داروساز استخدام می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۱۵۴۲

بیمارستان کیش داروساز استخدام می‌کند

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به منظور تکمیل کادر فنی خود یک نفر دکترای داروسازی در حوزه داروخانه این بیمارستان جذب می‌کند     به گزارش پول نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش جهت تکمیل کادر فنی خود یک نفر دکترای داروسازی در داروخانه شبانه روزی این بیمارستان استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افرادی که تمایل به همکاری با داروخانه شبانه روزی بیمارستان کیش دارند باید دوره پایان طرح دکترای خود را گذرانده باشند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد کارگزینی بیمارستان کیش با شماره تلفن: ۷۶۴۴۴۵۹۴۰۰-۴۰۵ داخلی ۴۱۵ از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ تماس بگیرند.

گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و فاز ۳ این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و ظرفیت بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش یافته است.

این بیمارستان در جزیره زیبای کیش با هدف ارائه خدمت به بومیان، ساکنان و گردشگران تآسیس شده و با توجه به پتانسیل‌های بالقوه جزیره، هدف و رویکرد بیمارستان از سال ۱۳۹۲ گردشگری سلامت محور است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمارستان کیش داروساز داروسازی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش رومیت، تلاش برای استخدام نیروهای بااستعداد در حوزه‌ی هوش مصنوعی، رقابتی جدید میان شرکت‌های بزرگ تشکیل داده است. ظاهرا وضعیت به حدی جدی است که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، شخصا به برخی از کارمندان تیم گوگل دیپ‌مایند ایمیل زده و از آن‌ها خواسته است به پروژه‌ی هوش مصنوعی متا ملحق شوند.

خبرگزاری اینفورمیشن به نقل از دو منبع آگاه می‌نویسد که مارک زاکربرگ در ایمیل به کارمندان ارشد دیپ‌مایند، به آن‌ها درباره‌ی اهمیت هوش مصنوعی برای متا گفته است تا استعدادهای شاغل در گوگل را برای پیوستن به شرکت خودش ترغیب کند.

سایر اقداماتی که متا برای استخدام پژوهشگران هوش مصنوعی انجام داده، شامل چشم‌پوشی از مصاحبه‌ی شغلی و پیشنهاد مستقیم شغل به افراد باسابقه است. متا همچنین برای جلوگیری از انتقال کارمندانش به شرکت‌های دیگر، تصمیم گرفته است دستمزد آن‌ها را افزایش دهد.

این‌که زاکربرگ به‌عنوان مدیرعامل متا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان شخصا وظیفه‌ی استخدام نیروها را برعهده بگیرد، اتفاقی به‌شدت غیرمعمول محسوب می‌شود، اما نادر نیست.

هوش مصنوعی ترند اول حوزه‌ی فناوری است و شرکت‌های زیادی به‌دنبال نیروهای مستعد در این حوزه می‌گردند، اما تعداد متخصصان هوش مصنوعی کمتر از حد تصور است. اواخر سال گذشته گفته شد یکی از بزرگ‌ترین کنفرانس‌های یادگیری ماشین ۲۰۲۳ اساسا تلاشی برای استخدام نیرو بوده است.

مدیرعامل شرکت هوش مصنوعی Perplexity مدتی پیش در مصاحبه‌ای جنجالی گفت: «تلاش کردم یک پژوهشگر بسیار ارشد را از متا به خدمت بگیرم؛ می‌دانید او به من چه گفت؟ گفت هر زمان که ۱۰٬۰۰۰ پردازنده‌ی گرافیکی H100 داشتی، با من تماس بگیر.»

H100 پرقدرت‌ترین گرافیک انویدیا با تمرکز بر هوش مصنوعی است که قیمت بسیار بالایی دارد و تهیه‌ی آن بسیار دشوار است. شایعه‌ها می‌گویند که متا در پی تهیه‌ی بیش‌از ۳۴۰٬۰۰۰ تراشه‌ی گرافیکی H100 است تا هوش مصنوعی را به‌صورت گسترده وارد فیسبوک و اینستاگرام و واتساپ کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888856

دیگر خبرها

  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد