Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:30:01 GMT

طعنه‌ جالب اسطوره‌ لیورپول به ستاره‌ دشمن

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۱۷۵

طعنه‌ جالب اسطوره‌ لیورپول به ستاره‌ دشمن

استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره تیم فوتبال لیورپول با حمایت از لیونل مسی، به کریس رونالدو بازیکن جدید یونایتدها تاخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابستان امسال دو نقل و انتقال مهم در فوتبال اروپا اتفاق افتاد. اول مسی به صورت آزاد به تیم پر ستاره‌ی پاریسن ژرمن پیوست و سپس رونالدو راهی منچستر یونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جدایی مسی پس از ۲۱ سال که در بارسا بود، برای خیلی‌ها دردناک بود، اما رونالدو که عاشق تغییر است، پس از تجربه‌ی ناموفقی که در ایتالیا با بانوی پیر داشت، تصمیم گرفت به تئاتر رویاهای سابقش بگردد.

حالا استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره‌ی تیم فوتبال لیورپول که دشمن منچستری‌ها محسوب می‌شود از این انتقال چندان خوشنود نیست و به ستاره‌ی پرتغالی تاخته و از لیونل مسی تمجید کرده است.

جرارد گفت: "من فکر می‌کنم دلیل خروج رونالدو از یوونتوس چیزی جز بازاریابی نیست. مسی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا و انتقال به پاریسن ژرمن تمام جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و رونالدو و مدیر برنامه‌هایش نمی‌توانستند این موضوع را تحمل کنند. شاید رونالدو گمان کرده که بازگشتش به منچستریونایتد می‌تواند جایگاه او را در لیست توپ طلای امسال بالاتر ببرد، اما به نظر غیرممکن است."

حالا با این تفاسیر باید صبر کرد و دید بازیکن مغرور منچستر جوابی به اسطوره لک لک‌ها می‌دهد یا خیر.

کد خبر 519823

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا بازیکن فوتبال لیونل مسی کریستیانو رونالدو تیم فوتبال پاری سن ژرمن منچستر یونایتد نقل و انتقالات فوتبال اروپا لیورپول استیون جرارد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)