Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا مهاجری امروز در حاشیه‌ اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پدیده در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی امام رضا(ع) اظهار کرد: ابتدا جا دارد خوشحالی خودم را بابت بازگشت به شهر خودم بعد از سه سال دوری ابراز کنم و از کادر فنی، سرپرست و مدیریت تیم که در طی این سه سال جور فوتبال مشهد و خراسان را کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه تمرینات کمی دیر شروع شده است، گفت: دو روز پیش حکم من خورد و تأخیر بیشتر از این جایز نبود، بنابراین شروع تمرینات با هدف حفظ شاکله اصلی تیم بلافاصله زده شد، امیدواریم بتوانیم کم‌کم بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کنیم و تا آخر هفته تیم را کامل کنیم. 

وی با اشاره به شرایط سخت کرونایی بیان کرد: امیدوارم با کمک مدیران و مسؤولان شهر و استان تیمی را درست کنیم که شادی را در خانه‌ مردم به ارمغان آورد.

مهاجری با تأکید بر تکیه بر نیروهای بومی خاطرنشان کرد: این مسئله، چیزی نیست که الآن دعای آن را بکنم، بارها نشان داده‌ام که با اعتماد به نیروهای بومی می‌توان تیم خوبی ساخت تا بتواند از اعتبار فوتبال شهر مشهد دفاع کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با ذکر مثالی از توجه به بومی‌سازی تیمی در کرمان افزود: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد من بتوانم در کمتر از ۱۰ ماه چهار بازیکن از رده‌های پایه به تیم بزرگسالان بیاورم و اکنون رقم رضایتنامه یک میلیاردی داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه باید جوابگوی افکار عمومی بود، گفت: درباره پدیده ادعای بومی‌سازی کامل ندارم اما باید به سمتی رفت که در پروسه‌ای دو سه ساله بتوان از استعدادهای بومی استفاده کرد، فوتبال امروز حرفه‌ای است و هر تیمی از هر جایی بازیکن جذب می‌کند تا تماشاگر خود را خوشحال کند، اما مستلزم شرایط اقتصادی مناسب است.

مهاجری اضافه کرد: نمی‌توانیم در سال نخست معجزه کنیم، اما نیاز به زمان داریم، روزی که حسین مرادمند را به این تیم آوردم ۲۰ سال داشت و گل به خودی هم می‌زد، اما امروز او کجاست و چه کیفیت بالایی دارد؟ هر بازیکن مستعدی نیاز به زمان دارد تا به اوج فوتبالش برسد و در نهایت همه مسائل دست به دست هم دهند تا در نهایت آسیایی شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده یادآور شد: باید کمک کنیم که به تیم سرمایه‌ بیاید تا تیم خوبی با بودجه مناسب و بدون افراط‌گرایی بسازیم، باید به دنبال یار بود و نه بار.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون جذب بازیکنان عنوان کرد: تاکید ما بر حفظ بازیکنان سال گذشته است و اولین جلسه را با نیروی بومی به نام حسین مهربان گذاشتیم اما ناگاه متوجه شدیم که با فجرسپاسی قرارداد بسته استریال اما تلاش داریم مهربان را به پدیده برگردانیم، وقتی بازیکنی در تیمی رشد می‌کند باید قدر آن تیم را بیشتر بداند. 

مهاجری اظهار کرد: بهترین بازیکن دنیا هم که باشی، اما به لباس تیمت تعصب نداشته باشی به درد تیم نمی‌خوری، به دنبال خرید ستاره نیستم و ترجیح می‌دهم ستاره‌ بسازم، در دو تیم بزرگ فوتبال ایران ۸ تا ۱۰ بازیکن مثل کنعانی، یزدانی، سرلک و مرادمند شاگردانم بودند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص کادر فنی‌اش گفت: با هادی عقیلی صحبت کرده‌ام، او خارج از کشور است تا آخر هفته ان شاءالله به ایران می‌آید. او تیم داشت، اما منت گذاشت و به تیم اضافه می‌شود، عماد مهاجری با تعامل عنایتی، قراردادش با هوادار فسخ شد و به تیم ما اضافه می‌شود، سنگچولی نیز همراه ما در کادر فنی خواهد بود.

وی با بیان اینکه فوتبال مملو از حواشی است و در این حواشی ساخته‌ شده‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدوارم اتفاقات تلخ گذشته در پدیده تکرار نشود، کجا اسپانسر برده‌ام که این جای دوم باشد؟ به این حرف‌ها توجه نکنید، هرجا رفته‌ام دست روی زانوی خودم گذاشته‌ام، نه در شأنم است و نه حرفی زده‌ام. بیزینس‌ من فوتبال نیستم، هیچ رتبه‌ای پیش‌بینی نمی‌کنم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۹ فروردین در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بازخوانی پر پرواز شادمهر عقیلی با مجوز صداوسیما
  • فیلم| پای شادمهر عقیلی به برنامه حامد آهنگی باز شد!