Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،جدول‌های اعلام شده در این خبر از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان به صورت روزانه اعلام می‌شود و ممکن است، بر اساس میزان مصرف و بار وارده بر شبکه توزیع، دفعات و ساعات قطع برق در مناطق یا شهرهای استان به صورت لحظه‌ای و در اوقات همان روز تصمیم‌گیری و اعمال شود و ایرنا تنها منعکس‌کننده جداول روزانه اعلامی از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه خاموشی برق برای روز دوشنبه ۱۵ شهریور به شرح جداول زیر است:

سمنان سمنان سمنان دامغان دامغان شاهرود شاهرود مهدیشهر  مهدیشهر  گرمسار گرمسار گرمسار سرخه سرخه آرادان آرادان میامی میامی بسطام بسطام ایوانکی ایوانکی

برچسب‌ها سرخه سمنان شاهرود گرمسار مصرف بهینه برق ایوانکی آرادان میامی مهدی شهر قطع برق دامغان بسطام پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی مصرف برق در فصل گرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرخه سمنان شاهرود سرخه سمنان شاهرود گرمسار مصرف بهینه برق ایوانکی آرادان میامی مهدی شهر قطع برق دامغان بسطام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نوبت اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند و در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهرهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.

کرمی افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان در کنکور سال جاری، زن و هفت هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور سال جاری مربوط به این رشته هستند.

وی اظهار داشت: شش هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و سه هزار و ۹۴۰ نفر نیز مرد هستند و صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی و صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

کرمی تصریح کرد: کنکور سال جاری، در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنکور سال جاری، در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند، ملاک قرار می‌گیرد.

کد خبر 6084395

دیگر خبرها

  • ایوانکی رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان سمنان/ تولید و مسکن جهش یافت