Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنگونه که مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی گفته مبلغ مستمری یارانه خانوار‌های دارای فرزند چند قلو امسال افزایش یافته است.     به گزارش پول نیوز، خانواده‌هایی که دارای فرزند دو قلو یا چند قلو هستند مستمری و یارانه ماهانه دریافت می‌کنند. مبلغ این یارانه و اینکه کدام خانوار‌ها شامل آن می‌شود بستگی به تعداد چندقلو‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یارانه ماهانه خانواده‌های دارای فرزند دو قلو تنها به خانواده‌های دهک‌های یک تا سه درآمدی تعلق می‌گیرد. اما درباره خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر هیج محدودیت دهکی وجود ندارد و به همه این خانواده در هر دهک درآمدی که باشند، یارانه تعلق می‌گیرد.

به گفته فاطمه عباسی مبلغ مستمری این خانواده‌ها سال گذشته ۴۷۹ هزار تومان بود. اما در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته و مبلغ آن با توجه به بُعد خانوار چندقلو‌ها بین ۹۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

همچنین به گفته این مقام مسئول در بهزیستی، در ارتباط با خانواده‌هایی که دارای فرزند چهارقلو و بیشتر هستند با همکاری و مساعدت ستاد مسکن سازمان و سازمان‌های دیگر، در ارتباط با تأمین مسکن آن‌ها اقداماتی صورت گرفته است.

این تنها طرح جدیدی است که برای نوزادان و خانوار‌های دارای فرزند چند قلو اجرا می‌شود. اما سوال دیگر درباره مبلغ یارانه نوزادان در سال ۱۴۰۰ است. با توجه به آنچه تاکنون اعلام شده یارانه نوزادان تازه متولد شده مانند دیگر اعضای خانواده است و مبلغ آن تغییر نکرده است.

همچنین قرار بود دولت به نوزادان تازه متولد شده در سال ۱۴۰۰ سهام یک میلیون تومانی بدهد که سرنوشت این طرح هم هنوز مشخص نیست.   منبع: گسترش نیوز

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خانوار های دارای فرزند چند قلو دارای فرزند چند قلو افزایش یارانه دارای فرزند خانواده ها خانوار ها چند قلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری