Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@09:28:16 GMT

پاره شدن طناب دار از گردن قاتل ارومیه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۸۰۸

پاره شدن طناب دار از گردن قاتل ارومیه‌ای

یازدهمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی به صلح و سازش رسید.     به گزارش پول نیوز، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش شخص جوانی به هویت (م. ع) در شهرستان خوی بر سر اختلاف مالی جزئی شخص (م. س) که او هم جوانی ۱۸ ساله بود، وی را به قتل رسانده و پس از تعقیب و دستگیری و رسیدگی در دادگاه کیفری یک، به قصاص نفس محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این رابطه به لطف الهی و در نتیجه مساعی و تلاش‌های مجموعه قضایی ریاست دادگستری و دادستان شهرستان خوی و بهره گیری از ظرفیّت هسته‌های صلح و سازش و بخشایش و معتمدین محلّی، اولیاء دم مقتول رضایت خویش را اعلام و قاتل از قصاص نفس، رهایی و حیاتی دوباره یافت.

عتباتی افزود: این اتفاق تاثر برانگیز به علت عدم کنترل احساسات و نداشتن کنترل خشم به وسیله یک فرد ناپخته و خام اتفاق افتاده که نیاز به آموزش مهارت‌های رفتاری خصوصا کنترل خشم در جامعه را روشن می‌کند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تقدیر از اولیای دم به دلیل این اقدام خدا پسندانه و قرآنی آنان تقدیر کرد و از ریش سفیدان و متنفذان محلی و رئیس دادگستری و دادستان خوی که اسباب این سازش را فراهم کرد تقدیر و از عموم مردم خواست تا در این نوع کار‌ها همیار و یاور دستگاه قضایی باشند.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پاره شدن طناب دار قاتل قتل قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه