Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۶/۱۵؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

مهدی محمد نبی در پرسپولیس، مصطفی آجورلو در استقلال

تغییر در هیات مدیره هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تقریبا قطعی است، چه پرسپولیسی ها خواهان حفظ سمیعی باشند و چه استقلالی ها برای رفتن مددی نذر و نیاز کنند، وزارت ورزش تصمیم خود را گرفته و طبق قول و قرارهایی که در روزهای پر استرس اخذ رای اعتماد از مجلس گذاشته شده، بعد از بازی استقلال – الهلال و پرسپولیس – استقلال تاجیکستان، مدیریت هر دو باشگاه دستخوش تغییر می شود

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور باقی ماند، فراز کمالوند سرمربی

امروز جلسه ای با حضور مقامات استانی آذربایجان شرقی، نمایندگان هیات فوتبال و اعضای باشگاه تراکتور برگزار شد تا وضعیت این تیم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این جلسه بدون نتیجه به پایان رسید و نفراتی که در این جلسه حضور داشتند به این نتیجه رسیدند در حال حاضر فردی وجود ندارد که بتواند باشگاه تراکتور را خریداری کند.

در همین راستا قرار شد محمدرضا زنوزی مالک تراکتور بماند و در آستانه بازی با النصر، فراز کمالوند هم به عنوان سرمربی به کارش در تبریز ادامه دهد.

غیبت رشید مظاهری، مرادمند و دانشگر در فرودگاه برای سفر به امارات!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، در تمرین امروز تیم استقلال چند بازیکن این تیم خطاب به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این باشگاه اعلام کردند باشگاه با وجود تمدید قرارداد آنها به تعهداتش عمل نکرده و اگر این روند ادامه داشته باشد آنها در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

چند ساعت بعد از این اتفاق ۳ بازیکن سرشناس تیم استقلال در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود اعضای این تیم را در سفر به امارات همراهی نکردند.

رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر ۳ بازیکن استقلال که بابت دریافت نکردن مطالبات خود ناراحت هستند از اینکه باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده به مظلومی گلایه کرده و با وجود اینکه وی قول داد مشکلات تا چند روز آتی حل شود قید سفر با تیم به دبی را زده و در فاصله کمتر از یک ساعت به پرواز استقلال در فرودگاه حضور پیدا نکردند. این در حالی است که اعضای این تیم ساعت ۹ راهی امارات می شوند.

رم در اندیشه جذب رایگان سردار آزمون در تابستان آینده

در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، سردار آزمون در آستانه انتقال ۱۵ میلیون یورویی از زنیت به لیون قرار داشت اما زنیت به دلیل این که نتوانست جانشین مناسبی برای گلزن ایرانی خود بیابد، از فروش او به لیون منصرف شد و سردار آزمون در روسیه ماندنی شد. به گزارش کوریره دلو اسپورت، آاس رم که در این تابستان به جذب آزمون علاقه داشت، همچنان امیدوار است این مهاجم ۲۶ ساله را به خدمت بگیرد. ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی شخصا به جذب آزمون علاقه مند است و از این رو رم امیدوار است آزمون را در تابستان ۲۰۲۲ به صورت رایگان به خدمت گیرد چرا که قرارداد او با زنیت سال آینده تمام می شود. رم در حال حاضر تامی آبراهام، الدور شوموردوف و بورخا مایورال را در خط حمله خود دارد. 

بازی برزیل – آرژانتین با تصمیم داور به تعویق افتاد؛ رأی نهایی به فیفا واگذار شد

به گزارش طرفداری و به نقل از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، قرار است داور و همچنین ناظر مسابقه گزارش خود را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کنند تا آن ها در این باره تصمیم گیری نمایند. از آنجایی که جام جهانی تورنمنتی است که زیر نظر فیفا برگزار می شود، تصمیم گیری در این رابطه از حوزه اختیارات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی خارج بوده و خود فیفا در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. 

بازی برزیل – آرژانتین هنوز به دقیقه ۱۰ نرسیده بود که با دخالت پلیس فدرال برزیل به درخواست وزارت بهداشت آن کشور، نیمه کاره ماند. مقامات برزیل مدعی هستند که امیلیانو مارتینز، جووانی لوسلسو، کریستین رومرو و امیلیانو بوئندیا به عنوان چهار بازیکن آرژانتینی شاغل در انگلستان بدون پشت سر گذاشتن دوره قرنطینه لازم، در این مسابقه حضور یافته اند و این خلاف پروتکل های بهداشتی دولت برزیل است.  اسپانیا ۴-۰ گرجستان؛ بازگشت لاروخا به صدر جدول با دو بازی بیشتر بلژیک ۳-۰ جمهوری چک؛ برد ارزشمند با درخشش ادن هازارد و لوکاکو آلمان ۶-۰ ارمنستان؛ ماشین جنگی فلیک روشن شد سوئیس ۰-۰ ایتالیا؛ رکورد حفظ شد اما صدرنشینی در خطر است انگلیس ۴-۰ آندورا؛ مثل آب خوردن

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم