Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال  که این روزها حضورش در جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه با توجه به اینکه کشورمان نماینده در این رقابت‌ها نداشته خبرساز شده است، در مطلبی که هیات فوتبال استان از او منتشر کرده بدون اشاره به انتقادهای صورت گرفته از او، اعلام کرده است که در سفرش به روسیه برای حضور تیم ملی در مسابقات بین قاره‌ای رایزنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر در مطلبی با عنوان «رایزنی گسترده رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور جهت حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات بین قاره‌ای» که در صفحه این هیات منتشر شده نوشته است: جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه در حالی امسال برگزار شد که تیم ملی کشورمان در اقدامی عجیب از سوی AFC، جواز حضور در این مسابقات را نتوانست کسب کند. با این حال امیر‌حسین محتشم (رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال) و عباس هاشم‌پور (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی) جهت پیشبرد برنامه‌های کمیته فوتبال ساحلی و همچنین آنالیز رقیبان احتمالی کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای راهی روسیه شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: اولین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی دیدار با جان کاسکو، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون بین‌المللی فوتبال بود. جان کاسکو در این دیدار ضمن ابزار ناراحتی از عدم حضور(حضور نداشتن) تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه، از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین‌قاره‌ای خبر داد.

در این مطلب عنوان شده است: دومین برنامه امیرحسین محتشم و عباس هاشم‌پور دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل بود. او در این گفت وگو با بیان این‌که جای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی خالی است از رئیس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی کشورمان دعوت کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در برزیل اردویی داشته باشد. رئیس کمیته فوتبال ساحلی برزیل در ادامه این گفت و گو تاکید کرد که تمام هزینه‌های این اردو بر عهده کمیته فوتبال ساحلی برزیل خواهد بود.

در پایان هم نوشته شده است: آخرین برنامه رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور و سرمربی تیم ملی کشورمان دیدار با رئیس کمیته فوتبال ساحلی روسیه بود. در دیدار که همراه با بازدید از امکانات وزشگاه‌های ساحلی میزبان جام جهانی بود، طبق تفاهم میان روسای کمیته فوتبال ساحلی دو کشور، قرار بر این شد که تیم‌های ملی هر دو کشور یک اردوی مشترک برگزار کنند.

البته جای سوال دارد مطلبی که مربوط به کمیته فوتبال ساحلی است چرا هیات فوتبال استان بوشهر آن را منتشر کرده است؟

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال ساحلی رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی کشور هیات فوتبال استان تیم ملی کشورمان سرمربی تیم ملی بین قاره ای جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی + فیلم