Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد پورداود» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکردهای متفاوتی برای آغاز سال تحصیلی جدید خواهیم داشت اما به طور حتم مدارس در اول مهر به صورت مجازی بازگشایی می‌شود. 

وی اضافه کرد: در آبان ماه بازگشایی مدارس را با چند برنامه دنبال می‌کنیم که حول محور ترکیبی اقتضایی می‌چرخد به گونه ای که در مناطقی با وضعیت قرمز کرونایی مدارس به صورت مجازی و در نواحی با رنگ زرد و سفید مدارس به شکل حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورداود گفت: در حال تدارک بازگشایی مدارس هستیم اما در نهایت تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش را برای یک سال تحصیلی پربار و توام با تندرستی و شادابی دانش آموزان اجرا می‌کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تاکیدکرد: تاکنون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای توسعه آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در استان استفاده شده و این تلاشها به همت معلمان و مربیان دلسوز ادامه دارد.

او همچنین به موفقیت های استان در زمینه شبکه شاد اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد زیادی تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم و جزو استانهای برتر کشور معرفی شدیم. 

پورداود از تهیه اطلس آموزشی در استان خبر داد و گفت: در این اطلس تعداد دانش آموزان تحت آموزش حضوری، مجازی، درسنامه و شبکه شاد مشخص شده و منبع جامعی برای برنامه ریزی شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید است. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید مدارس استان همدان پذیرای هفت هزار کلاس اولی و در مجموع ۳۰۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است.

برچسب‌ها بازگشایی مدارس همدان آغاز سال تحصیلی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس همدان آغاز سال تحصیلی بازگشایی مدارس همدان آغاز سال تحصیلی محدودیت های کرونا سال تحصیلی جدید بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد