Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان، معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و تعدادی از معاونین قضایی، دفتر ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید. خبرگزاری میزان- در راستای سلامت دستگاه قضایی و دریافت و تحلیل گزارشات و شکایات مردمی در خصوص دادگستری‌های استان خوزستان و شناسایی آسیب‌ها و راهکار‌های رفع آن، با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه صادق جعفری چگنی معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و تعدادی از معاونین قضایی، دفتر ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری خوزستان در آئین افتتاح این دفتر گفت: سلامت دستگاه قضایی و همکاران یک امر بسیار ضروری است و باید از آن در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌ها صیانت کرد.

وی افزود: در حفظ سلامت هر مجموعه پیشگیری اولین قدم است، بنابراین توجه به مباحث پیشگیرانه در اولویت قرار بگیرد و یکی از راه‌های تحقق این هدف همراهی و همدلی همکاران قضایی و اداری با حفاظت و اطلاعات است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان خوزستان با تمام توان و امکان خود همزمان با مبارزه با فساد از همکاران قضایی و اداری مؤمن، انقلابی، ارزشی و پاکدست حمایت می‌کند و حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان اهتمام ویژه‌ی در این خصوص دارند.

رئیس دادگستری استان خوزستان بیان داشت: با وجود مشکلات بسیار هر چه همکاری‌ها با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان افزایش یابد می‌توان در هر شرایط سلامت مورد انتظار در این مجموعه را پیگیری و اجرا کرد.

وی حفاظت و اطلاعات را چشم و گوش و دست و بازوی دستگاه قضایی برشمرد و اظهارکرد: همه‌ی قضات و کارکنان باید به مسئولان حفاظت و اطلاعات که یاور و بازوی آنان هستند اعتماد کنند و دیدگاه‌ها و نظرات آنان را مورد توجه قرار دهند، زیرا نظرات این افراد در بسیاری موارد ثمربخش و کارساز می‌باشد.

در این مراسم صادق جعفری چگنی معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان، ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان از این مجموعه، گفت: به منظور سهولت دسترسی مردم و تنگ کردن عرصه بر سودجویان و متخلفان، سامانه تلفنی ۱۵۸۰ پل ارتباطی مردم با حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان جهت دریافت گزارشات و ثبت شکایات و اعلام تخلفات در خصوص اقدامات خلاف قانون مرتبطین با قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه به طور شبانه روزی آماده شنیدن صدای مردم عزیز می‌باشد.

وی افزود: علاوه بر این سامانه، بزودی در ورودی تمامی دادگستری‌ها و دادسرا‌های سراسر استان خوزستان صندوق‌های ستاد خبری ایستاده مانند صندوق پستی و صندوق‌های دیواری نصب و هم استانی‌های گرامی می‌توانند گزارشات خود را با انداختن در داخل صندوق‌های عنوان شده، در ایجاد سلامت، صیانت و جلوگیری از آسیب‌ها به دادگستری کمک تا با متخلفین برخورد شود.

جعفری چگنی خاطر نشان کرد: پیگیری تماس‌های مراجعین به سامانه ۱۵۸۰، فرآیند سازی جهت ثبت و نگهداری اطلاعات مراجعین به ستاد خبری، پیگیری درخواست‌های مراجعین و اخذ گزارشات از مبادی تعریف شده فوق الاشاره و پالایش و تفکیک گزارشات و اقدام مقتضی از جمله (ارسال به مراجع رسیدگی، ارشاد و غیره) از دیگر اقدامات انجام شده ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان در این ۵ ماه نخست سال جاری بود که امیدواریم این خدمات دهی نسبت به گذشته توسعه و گسترش پیدا کند.       بیشتر بخوانید:     افتتاح بیمارستان فردوس خوراسگان با حمایت های دستگاه قضایی در اصفهان انتهای پیام/ برچسب ها: خوزستان افتتاح ستاد خبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خوزستان افتتاح ستاد خبری رئیس کل دادگستری دادگستری استان استان خوزستان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان