Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه بحرین اعلام کرد، روابط کشورش با ترکیه به سطح پیشرفته‌ای رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در جریان دیدار با ایسان چاکیل، سفیر ترکیه در بحرین در کاخ «الصخیر» در منامه خاطرنشان کرد که روند روابط خوب و مستحکم بین دو کشور به سطح پیشرفته‌ای رسیده است و همکاری با آنکارا شاهد رشد و توسعه در تمامی سطوح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه بحرین از تلاش‌های ایسان چاکیل برای تقویت و توسعه روابط بحرین و ترکیه و پیشبرد آن به سمت چشم‌اندازی بهتر و وسیع‌تر تقدیر و تشکر کرد.

پس از سال‌ها تنش، در روابط بین ترکیه با بحرین، عربستان و امارات در دوره اخیر بهبود چشمگیری حاصل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پادشاه بحرین تركيه پادشاه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • رئیسی: ایران کشوری پیشرفته و فناور است/ برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا آماده‌ایم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)