Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت: ۱۴۴ نفر از استان خراسان شمالی در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رقابت می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، علی پرهیزکاربا اشاره به اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: با اعلام نتایج این مسابقات در استان خراسان شمالی ۳۹ نفر در بخش آقایان و ۵۲ نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود ۲۳ نفر در بخش خواهران و ۳۰ نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در نیمه دوم شهریور ماه در امامزاده سید عباس (ع) برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به صورت حضوری است همه جوانب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در همان روز و پس از برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد، ادامه داد: امسال برای نخستین بار مرحله نیمه نهایی نیز در دستور کار قرار گرفته است و پس از آن برگزیدگان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام پرهیزکار با اشاره به حضور دو تیم داوری شامل یک تیم برای خواهران و یک تیم برای آقایان در مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در استان خراسان شمالی گفت: امیدواریم نتایج خوبی را در این مسابقات شاهد باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی استان خراسان شمالی اوقاف و امور خیریه مرحله استانی مسابقات قرآن نفر در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری می‌باشد، گفت: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.
محمد خوران افزود: از شهرداری‌ها و اصناف استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انتظار می‌رود از فعالیت شهر‌بازی‌ها، پارک بازی‌ها و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده‌اند جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه بهره برداران و مالکین می‌بایست تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند، گفت: از همشهریان در خواست می‌شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان