Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت کشت و صنعت هفت تپه با وجود ابلاغ حکم خلاء ید مالک سابق آن همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مدتی قبل خبر ابلاغ رای خلاء ید مالک هفت تپه به دستگاه‌های اجرایی باعث شد تا پس از یک ماه اعتصاب و اعتراض، کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با امیدواری نسبت به اصلاح وضعیت موجود در این کارخانه مهم و حیاتی، به خانه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بنا بر گزارشاتی که از کارگران این شرک به دست ما رسیده است، نه تنها این شرکت به وضعیت مطلوب نزدیک نمی‌شود بلکه هنوز مالکان سابق شرکت به صورت غیر قانونی تصمیماتی را برای این شرکت می‌گیرند که عملا این شرکت را به لبه پرتگاه کشانده است.

 

یکی از این تصمیمات، برکناری یکی از مدیران فسادستیز این شرکت توسط هیئت مدیره غیر قانونی هفت تپه درست بعد از ابلاغ حکم خلع ید بود که موج اعتراضات کارگران این شرکت را به همراه داشت.

 

با وجود اینکه بنا بر اخبار واصله، سهام شرکت هفت تپه به ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) منتقل شده است، اما هنوز خبری از تعیین هیئت مدیره جدید و اتخاذ تصمیمات مهم واساسی جهت احیاء این شرکت نیست. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفت تپه اعتراضات کارگری خلع ید هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

کد خبر 6086158 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند