Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:07:29 GMT

وقوع تصادف رانندگی با یک کشته در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۱۲۹

وقوع تصادف رانندگی با یک کشته در زنجان

 عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیس 110، مبنی بر وقوع تصادف در بلوار راهداران زنجان، بلافاصله‌ ماموران گشت تصادفات راهنمایی و رانندگی  و انتظامی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری سانتافه با سواری مزدا 3 برخورد کرده که در این حادثه راننده سواری مزدا 3، مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راننده سواری مزدا 3، به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد تصریح کرد: علت تصادف توسط کارشناسان در حال بررسی است.

مظفری به رانندگان توصیه کرد: حین رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از  استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: افرادی که دارای مشکلات جسمی و روحی هستند نباید رانندگی کنند و قبل از رانندگی استفاده از داروهای خواب آور که سبب خواب آلودگی می‌شود ممنوع بوده و بستن کمربند ایمنی، پرهیز از رانندگی در هنگام شب و هنگام خستگی، پرهیز از تخلفات حادثه ساز از مهمترین کارهایی است که رانندگان باید در هنگام رانندگی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف زنجان پلیس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت