Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر تنها نماینده گیلان در رقابت های لیگ فوتبال ساحلی کشور با درخشش در دور مقدماتی و گروهی این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر گیلان در هفته نهم و پایانی گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه با نتیجه ۴ بر ۳ برابر تیم پاس گناوه به برتری رسید تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با این پیروزی خارج از خانه، از ۹ مسابقه خود ۱۳ امتیاز کسب کرد و پس از تیم پارس جنوبی بوشهر، به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه یافت.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر که عنوان چهارمی جام باشگاه های جهان را در کارنامه فعالیت خود دارد، در گروه اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با تیم های صنعت فرش حداد اصفهان ، پارس جنوبی جم ، پاس گناوه ، شهرداری بندرعباس ، مقاومت گلساپوش یزد، شهریار ساری ، دریانوردان بوشهر ، سپاهان سمنان و ایفا اردکان همگروه بود.

تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه ۱۰ تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تیم قهرمان نیز به عنوان نماینده ایران، در مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت.

با وجود اینکه تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر گیلان به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته و جزو چهار تیم برتر قرار گرفته، این امیدواری را دارد که در این مرحله نیز بدرخشد و با کسب مقام قهرمانی کشور، برای دومین مرتبه در رقابت های فوتبال ساحلی جام باشگاه های آسیا حضور یابد.

گیلان از قطب های برتر فوتبال ساحلی در کشور محسوب می شود که تاکنون نیز، بازیکنان ارزنده ای از این استان در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور یافته و مقام های آسیایی ، جهانی و بین المللی کسب کرده اند که می توان به بازیکنانی همچون محمد احمدزاده کاپیتان چند سال اخیر تیم ملی، حسن عبداللهی، فرید بلوک باشی ، محسن نصرالله زاده و موحد محمدپور اشاره کرد.

هم اینک نیز بازیکنان زبده گیلانی علاوه بر حضور در تیم شاهین خزر رودسر ، در سایر تیم های لیگ برتری نیز حضوری موثر و کلیدی داشته و از بازیکنان تاثیرگذار تیم خود در رقابت های لیگ برتر محسوب می شوند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان

تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که به میزبانی بیشکک در حال برگزاری است، حضور دارد و امروز (شنبه - یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شش بوکسور ایران در این رقابت‌ها به روی رینگ رفتند.

پس از برگزاری مبارزه‌های مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، سه بوکسور ایران (میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری) با پیروزی برابر حریفانشان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، مدال برنزشان را در این تورنمنت تدارکاتی قطعی کردند.

طبق برنامه مبارزات، در وزن ۵۴ کیلوگرم مصطفی ریگی با شکست برابر «انور خودژیف» از ازبکستان بدون مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز پوریا عبدالمالکی برابر «اسلام توربایف» بوکسور میزبان باخت و از رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم هم کسری طهماسبی، مقابل «الدار توردوبایف» قرقیز به روی رینگ نرفت تا با یک پیروزی که در مبارزه نخست خود کسب کرده بود، از این مسابقات کنار بکشد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، اما میثم قشلاقی برابر «کاراتبایف» ازبکستانی به پیروزی رسید و با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد. قشلاقی در این مرحله به مصاف بوکسور روسیه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی مقابل «روشن سولیوف» ازبکستانی پیروز شد با رسیدن به نیمه‌نهایی، مدال برنزش را قطعی کرد. او در مرحله بعد با بوکسوری از کشور میزبان دیدار می‌کند.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم هم روزبه صفری برابر «الیم بیکو» از قرقیزستان به برتری رسید تا سومین برنز ایران در این تورنمنت را قطعی کند. صفری در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت تدارکاتی، فردا (یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و سه بوکسور ایران نیز برابر حریفانشان به روی رینگ می‌روند.

علی حبیبی‌نژاد و کسری نورانی نیز دو بوکسور دیگر ایران بودند که در روز نخست از این رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان