Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:59:18 GMT

محموله میلیاردی در بندر ریگ گناوه زمین‌گیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۱۸۹

محموله میلیاردی در بندر ریگ گناوه زمین‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک فروند شناور باری که از مبدا کشور دبی وارد اسکله بندر ریگ گردیده مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با رصد و اشراف اطلاعاتی، موفق شدند شناور مذکور را در حوزه دریایی شهرستان که حامل کالای قاچاق ممنوعه بود را توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی موفق به کشف ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، شدند.

وی ضمن اشاره به دستگیری سه قاچاقچی، ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال برآورد نمود.

شرفی در خاتمه خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دریابانی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردروها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردارسلمانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 6085218

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک