Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:17:57 GMT

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۹۵۸۳

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سرعت می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در جریان بازدید از صندوق امداد ولایت بیان کرد: قرض الحسنه یک فرهنگ انسانی و اقتصادی ارزشمند است که دارای اثرات و برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: در قرض دادن و دریافت سود برای آن مسائلی وجود دارد که در جای خود قابل بررسی است و این مسأله اگر مورد دقت قرار نگیرد ممکن است به سمت ربا برود که از آن با عنوان جنگ با خدا یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خداوند متعال راهی را برای حل مشکلات مردم قرار داده است که برکات و محاسن زیادی دارد و حتی برای آن مشوق‌های مختلفی همچون ثوابی افزون‌تر از صدقه قرار داده است.

حق گویان عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان خدمت رسانی خود برای رفع مشکل محرومان پرداخت تسهیلات را از طریق بانک‌ها به انجام می‌رساند ولی در سال‌های اخیر این اقدام برای سهولت بیشتر نیازمندان، از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تنها شعبه در مرکز استان و باجه‌هایی در دفاتر کمیته امداد شهرستان دارد که با این اقدام امیدواریم روند تسهیل در ارائه خدمت به محرومان سرعت یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: با سپرده گذاری خیران و نیکوکاران و تقویت توان مالی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین تسریع و گسترش و خواهد یافت دهد.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران در صورت سپرده گذاری می‌توانند تسهیلات را به افراد معرفی شده خود اختصاص دهند از این رو امیدواریم با همکاری و هم افزایی، شاهد ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان باشیم.

کد خبر 5298289

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر اردبیل خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم کمک مومنانه واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی امداد ولایت کمیته امداد استان قزوین قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری