Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، کریمی که این روزها در جشنواره فیلم ونیز در ایتالیا به سر می‌برد، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «مدعی این نیستم که خیلی انگلیسی می‌فهمم؛ اما همانقدر می‌دانم که ترجمه flight می‌شود پرواز. اما در بی‌بی‌سی فارسی گویا سوادش نم کشیده این لغت را «فرار» ترجمه کرده است. همکاران افغان ما در بی‌بی‌سی همیشه بر ضد من می‌نویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسم فیلم من «پرواز از کابل» است.»

ماجرای واقعی پرواز از کابل فیلم می‌شود

در بخش دوم توییت این فیلمساز افغانستانی آمده است: «بعد یک عده مریض همیشه در صحنه تا می‌توانند به من فحش می‌دهند. من امیدوارم که بعضی کارمندان افغان بی‌بی‌سی کمی «انسانیت» داشته باشند و اینقدر بر علیه من توطئه نکنند. رسمن به بی‌بی‌سی جهانی شکایت می‌کنم چون این چندمین بار است که با تحریف خبرها مرا در معرض توهین قرار می‌دهند.»

هالیوود ریپورتر روز گذشته از شهر ونیز، محل برگزاری هفتاد و هشتمین جشنواره فیلم ونیز گزارش داد خانم صحرا کریمی می‌خواهد روایت خروج خود را از شهر کابل در قالب یک فیلم سینمایی به تصویر بکشد. این پروژه «پرواز از کابل» نام دارد و 40 ساعت پایانی حضور کریمی را در پایتخت افغانستان روایت می‌کند؛ زمانی که پس از ورود طالبان به شهر او موفق شد همراه خانواده‌اش ابتدا به استانبول و از آنجا به کیف، پایتخت اوکراین برود.

کد خبر 625097 برچسب‌ها جشنواره سینمایی ونیز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره سینمایی ونیز بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  بارش شدید باران همچنان در امارات عربی متحده واقع در حوزه خلیج فارس ادامه دارد و سیل مرگبار و اختلال در پرواز‌ها را در دومین فرودگاه شلوغ دنیا موجب شده است. روز چهارشنبه سیل در فرودگاه بین المللی دبی لغو در حدود ۳۰۰ پرواز و تاخیر صد‌ها پرواز دیگر را موجب شد. بارش شدید بی سابقه در ۷۵ سال گذشته در امارات عربی متحده لغو گسترده پرواز‌ها را در فرودگاه دبی در پی داشت. این فرودگاه اعلام کرده است ازسرگیری فعالیت‌های ا ین فرودگاه مدتی زمان می‌برد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند