Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به ازای هر کیلوگرم ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف گفت: این نرخ پس از انجام کار‌های کارشناسی و بحث‌های مختلف در شورای سیاستگذاری و گرفتن نظر کشاورزان خبره که در این شورا حضور دارند تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هم قیمت هر کیلوگندم برای خرید تضمینی ۵ هزار تومان تعیین شده بود که با اتخاذ سیاست حمایت از تولید محصولات کشاورزی و افزایش خود اتکایی درحوزه گندم این نرخ برای سال زراعی جدید به میزان ۵۰ درصد افزایش یافت.

معاون وزیر جهاد کشاوزی افزود: براین اساس در سال زراعی جاری قریب به ۴ میلیون و ۵۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان خرید تضمینی شد و مطالبات گندم‌کاران نیز به طور کامل پرداخت شد که امیدواریم درسال زراعی آینده هم منابع مورد نیاز خرید تضمینی تأمین و به موقع در اختیار کشاورزان قرارمی گیرد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: در سال قبل موضوع خشکسالی بسیار جدی بود و همه ارکان بخش کشاورزی را تحت تأثیر خود قرار داد و یکی از بخش‌هایی که به شدت تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت تولید گندم بود.

بیشتر بخوانید: ابلاغ قیمت جدید محصولات کشاورزی به‌زودی/ تصویب نرخ ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی گندم/ بروز نشانه کمبود گندم و خیز دولت برای واردات

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی گندم خرید تضمینی گندم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گندم خرید تضمینی گندم خرید تضمینی سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

سیدکاظم موسوی با بیان این‌که حدود ۱۰۰ مرکز خرید گندم در شبکه تعاون روستایی استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان فارس با بیان این‌که قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: سال گذشته نرخ خرید تضمینی ۱۵ هزار تومان بود. 

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شد که حدود ۶۵ درصد این میزان خرید توسط شبکه تعاون روستایی و تولید استان و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد