Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: به زودی قرارگاه مجمع جهادگران استان قزوین را راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانیم اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان را هدفمند و سازمان‌یافته پیش ببریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ پاسدار امیرعلی حسینیانی در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در نواحی الموت و کوهین در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 1083 گروه جهادی در حوزه‌های عمرانی اظهار داشت: به زودی قرارگاه مجمع جهادگران استان قزوین را راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانیم اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان را هدفمند و سازمان‌یافته پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از سال 1399 تاکنون اجرای 450 طرح جهادی و محرومیت‌زدایی در دستور کار جهادگران حوزه بسیج سازندگی قرار گرفته است، اضافه کرد: بخش زیادی از این طرح‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیدند و طرح‌های باقی‌مانده هم در مناسبت‌های مختلف تا پایان ساری جاری افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهند رسید.

حسینیانی با اشاره به انعقاد موافقت‌نامه ایجاد اشتغال میان سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) ادامه داد: با اجرای این توافق‌نامه برای جمع زیادی از جوانان بسیجی استان قزوین شغل پایدار به وجود خواهد آمد.

ساخت 300 مسکن روستایی برای محرومان

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) با اشاره به مشارکت این سازمان در تولید مسکن روستایی گفت: در این حوزه ساخت 300 واحد مسکن روستایی را به کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را آغاز کرده‌ایم که 250 واحد با مشارکت کمیته امداد و 50 واحد هم با مشارکت بهزیستی ساخته خواهند شد.

حسینیانی از اجرای طرح احداث مخزن آب برای روستای محروم آق‌بابا افزود: طراحی این مخزن که گنجایش ذخیره 400 هزار متر مکعب را دارد، توسط مهندسان سازمان بسیج سازندگی انجام شده و آبگیری آن بعد از اتمام عملیات احداث آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از آن زمین‌های کشاورزی روستای یادشده تحت آبیاری خواهد شد.

وی کمک به توسعه عدالت اجتماعی را از جمله محورهای کار بسیج سازندگی دانست و ادامه داد: بر همین اساس محرومیت‌زدایی را در قالب اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی، توسعه سامانه‌ها‌ی آبیاری کشاورزی، ترمیم و ساخت جاده‌های روستایی، ایجاد کارگاه‌های مشاغل خانگی و تولید خانه و مسکن برای محرمان دنبال می‌کنیم.

بسیج سازندگی 2000 شغل در استان قزوین ایجاد می‌کنددیدار فرمانده سپاه قزوین با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به روایت تصویربسیج سازندگی قزوین به اجرای طرح‌های بازآفرینی حاشیه‌ شهرها و مناطق محروم کمک می‌کند

144روستا تنش آبی دارند

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین هم که در این بازدید فرمانده بسیج سازندگی را همراهی می‌کرد، گفت: در استان قزوین 144 روستا با بحران تنش آبی روبه‌رو هستند که با همت جهادی بسیج سازندگی آب‌رسانی به بیش از 80 روستا با تانکر انجام می‌شود و ایجاد شبکه آب‌رسانی ثابت برای این روستاها در دستور کار شرکت آبفا و بسیج سازندگی قرار دارد.

داراب بیرانوندی اضافه کرد: بسیج سازندگی بازوی ستبری برای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در استان قزوین است و بدون تعارف اگر گروه‌های جهادی این سازمان وجود نداشتند، امروز میزان محرومیت در حوزه آب روستایی چندین برابر شرایط فعلی بود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جدی 120 روستای قزوین به آب شرب بهداشتی بنا داریم که تفاهم‌نامه‌های جدیدی را با سازمان بسیج سازندگی منعقد کرده و بیشتر از گذشته از ظرفیت این نهاد انقلابی برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی بهره بگیریم. ضمن اینکه تا امروز به همت بسیج در نواحی الموت و طارم سفلی شاهد تحول عظیمی در حوزه تامین آب آشامیدنی هستیم.

بیرانوندی با تأکید بر ضرورت بسترسازی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی حوزه آب شرب توسط سازمان برنامه‌وبودجه یادآور شد: اگر بودجه و اعتبارات به موقع در اختیار شرکت آبفا قرار بگیرد، روند اجرای طرح‌ها توسط مهندسان جهادگر بسیج سازندگی سرعت خواهد گرفت و می‌توانیم حتی پیش از موعد برنامه‌ریزی‌شده پروژه‌های مذکور را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین محرومیت زدایی گروه های جهادی بسیج سازندگی استانداری قزوین محرومیت زدایی گروه های جهادی بسیج سازندگی طرح های محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی اجرای طرح اجرای طرح ها استان قزوین آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود