Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@10:54:06 GMT

کاظم فیروزمند مترجم برجسته، بستری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۱۳۰۷

کاظم فیروزمند مترجم برجسته و برنده جایزه کتاب سال 1396 برای معالجات قلبی در بیمارستان بستری شد.  مترجم "شاخه زرین" که سال گذشته را در ترکیه اقامت داشت دو هفته قبل برای پیگیری معالجات به ایران بازگشت و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.          فیروزمند به تشخیص پزشک معالجش امروز و پس از انجام آنژوگرافی در بیمارستان هنگام بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پزشکی تصمیم برای انجام جراحی قلب به دلیل گرفتگی عروق منوط به انجام تستی دیگر کرده است.    سید محمد کاظم فیروزمند خلخالی متولد 1323 در سه دهه گذشته عناوین متعددی کتاب ترجمه کرده که برخی از آنها همچون شاخه زرین و ایران بین دو انقلاب همچنان تجدید چاپ می شوند.   کاظم فیروزمند در حوزه های دین پژوهی اساطیر نقد ادبی و اسلام شناسی متن های مهمی را با اشراف و  وسواس و به زبانی دقیق به فارسی برگردانده که ترجمه آثار پاتریشینا کرون اسلام شناس معاصر که چندی پیش در گذشت از آن میان مثال زدنی است.   فیروزمند 5 سال گذشته را به گونه ای روشمند به مطالعه، پژوهش و ترجمه داستانهای کوتاه انگلیسی در در دوران معاصر پرداخت که حاصل آن مجموعه ای چند هزار عنوانی از دپ استانهای سالهای معاصر است که در نشریات ادبی چون .... به چاپ رسیده است. این مجموعه فایل های  پی دی اف قرار است با ایجاد سایتی در دسترس دانسجویان، مترجمان علاقه مندان به داستان انگلیسی معاصر قرار بگیرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن آدینه وند گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۱۶ هزار و ۸۱۷ تماس با اورژانس لرستان برقرار که از این تعداد، سه هزار و ۵۵۹ مورد به انجام ماموریت منتهی شده است.

وی اظهارداشت: از ماموریت‌های اورژانس استان در تعطیلات نوروزی امسال، دو هزار و ۲۲۹ مورد، ماموریت شهری و یک هزار و ۳۳۰ مورد، ماموریت جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: در این مدت یک هزار و ۹۶۱ مورد اعزام به مراکز درمانی، ۴۲۰ مورد درمان در محل و ۳۳ مورد ماموریت هوایی با موفقیت انجام شده است. 

آدینه وند افزود: سال گذشته نیز ۷۹ هزار و ۲۷ ماموریت شهری در استان انجام شد که ۳۴ هزار و ۲۳۶ ماموریت جاده‌ای و ۴۶۳ مورد ماموریت هوایی بود.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • ایرانی که عاشق ایران بود!
  • نقش برجسته‌های سولک میراثی تاریخی از دوره اشکانی + فیلم
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا هستیم
  • عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است
  • ۵۴۰۰۰ نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند