Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تهیه کننده تلویزیون گفت: ضبط سریال «در کنار پروانه‌ها» همچنان ادامه و تا دهم مهر ماه نیز به طول خواهد انجامید.

بهروز مفید در گفت‌وگو با میزان پیرامون ادامه مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» گفت: ضبط سریال «در کنار پروانه‌ها» همچنان ادامه دارد و ما همزمان با پخش سریال مشغول کار هستیم و تا دهم مهر ماه نیز ضبط بخش‌های مختلف این سریال به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ابراز کرد: از امروز لوکیشن سریال در «در کنار پروانه‌ها» دوباره به شمال کشور منتقل شد و امروز تمامی گروه به شمال رفتند و مشغول ضبط قسمت‌های شمال کشور هستند.

مفید پیرامون سلامتی عوامل سریال «در کنار پروانه‌ها» خاطرنشان کرد: خدا را شکر حال تمامی گروه خوب است و کسی دیگر به کرونا مبتلا نشده است و همه برای رساندن این مجموعه به پخش کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما کنار پروانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)

ایسنا نوشت: «بدل» و «رخنه» دو سریال جدید تلویزیون هستند که پخش‌ آنها در شبکه‌های تلویزیونی قطعی شده است.

دو سریال «رخنه» و «بدل» که پخش آنها در تلویزیون قطعی شده است، درام‌های معمایی و کمدی هستند. سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که سال گذشته ـ ۱۴۰۲ کلید خورد.

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «رخنه» است و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده است که «بچه مهندس» و سریال «خداداد» از جمله آنها است.

سریال «بدل» نیز محصول جدید سیمافیلم است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال‌ هم به ایفای نقش پرداخته است.

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهمترین آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است. سریال تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علی‌رضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی تولید شده است و پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود اما به پخش نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ... منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید

دیگر خبرها

  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟