Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه رسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از عادل عزیزی عکاس خبرنگار، که از سوی کارمند فرمانداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود عذخواهی شد.

در این جلسه که در فرمانداری اراک برگزار شد حجت الاسلام دانشی مدیرکل ارشاد اسلامی استان مرکزی، بختیاری فرماندار شهرستان اراک، علیرضا زارعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، مدیر حراست فرمانداری، حاجعلی بیگی معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان و نمایندگان برخی خبرگزاری‌های استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم یک خبرنگار از سوی کارمند فرمانداری اراک


عادل عزیزی رئیس انجمن عکاسان استان مرکزی و دبیر کمیته عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی ششم شهریور برای رفع سوء جریمه‌های برخی عکاسان مطبوعاتی استان مرکزی به فرمانداری اراک مراجعه کرده بود که بین ایشان و کارمند فرمانداری مشاجره می‌شود و این عکاس خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عذرخواهی کردن خبرنگار مضروب ضرب و شتم ضرب و شتم خبرنگار فرمانداری اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود.

اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند.

اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • عذرخواهی تتلو در دادگاه/ یک بازیگر زن تحریکم کرد آهنگ درست کنم
  • «تتلو» در دومین جلسه رسیدگی به اتهاماتش: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم/ دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • جزییات دومین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک