Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

کاروان استقلال یکشنبه شب وارد امارات شد و در فرودگاه دوبی تشریفات ورود خود را انجام داد تا اردوی پیش فصل برای رویارویی با الهلال عربستان را آغاز کند.  ورود استقلالی‌ها به دوبی و اسکان آنها در هتل مورد نظرشان اتفاقات جالبی را نیز در پی داشت که بد نیست مهم‌ترین آنها را در قالب یک گزارش اختصاصی تقدیم شما عزیزان کنیم:

*استقلال در حالی با پرواز اختصاصی راهی دبی شد که تعدادی از بازیکنان این تیم هر کدام بنا به دلایل خاصی سایر نفرات را همراهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر مدعی جدایی شده، مظاهری حرف از مشکلات مالیاتی می‌زد و مرادمند هم به خاطر همان داستان مالی قبلی دردسر داشت. عدم همراهی این نفرات یکی از سوژه‌های بود که بازیکنان در خلال سفر دو ساعت از تهران به دبی پیرامون آن با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*هماهنگی‌های لازم از قبل صورت گرفته بود تا کاروان استقلال بلافاصله پس از ورود به فرودگاه دوبی در مسیری جداگانه نسبت به مسافران عادی قرار بگیرد. اماراتی‌ها پس از اینکه آبی‌پوشان ایرانی از هواپیما پیاده شدند، آنها را به سمت یک گیت ویژه راهنمایی کردند و جدا از سایر مسافران تشریفات اداری ورودشان را انجام دادند. این کاری بود که معمولاً فقط برای تیم‌های خاص صورت می‌گیرد.

*براساس قوانین وزارت بهداشت امارات،  مسافران فقط با در اختیار داشتن برگه تست منفی کرونا می‌توانند وارد این کشور شوند ولی حتی همراه داشتن چنین مدرکی نیز کفایت نمی‌کند و باید مجدداً در مبادی ورودی آزمایش بدهند روی همین اصل از همه استقلالی‌ها در همان فرودگاه دوبی تست کرونا  گرفته شد تا اگر جواب آزمایش فردی مثبت باشد بلافاصله زمینه برای قرنطینه کردن او فراهم شود.

*آبی‌پوشان ایرانی پس از انجام دادن مراحل اداری فرودگاه را ترک کرده و راهی هتلی شدند که از قبل برایشان رزرو شده بود. استقلال بامداد دوشنبه وارد لابی هتل “جداف روتانا سوییت” شده و کارهای مربوط به اسکان آنها سریعاً انجام شد تا بازیکنان مشغول استراحت شوند. این هتل فاصله زیادی با مرکز تجاری دبی مال نداشته و یکی از هتل های ۵ ستاره لاکچری شهر دوبی محسوب می‌شود. روتانا سوییت ۳۱۸ اتاق دارد و جالب است بدانید که اگر بخواهید به صورت شخصی آنجا اتاق بگیرید، بابت هر شب برای ارزان‌ترین اتاق هتل مذکور به پول ایران باید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.

*این‌طور که استقلالی‌ها صبح امروز در جریان قرار گرفتند، شمارش معکوس برای ورود  گابریل پین آغاز شده و این مربی تمرین دهنده ایتالیایی که قرار است تحت عنوان دستیار اول فرهاد مجیدی کارش را در استقلال آغاز کند، به زودی وارد می‌شود. حتی برخی شایعات حکایت از آن داشت که شاید گابریل زودتر از بامداد پنجشنبه خودش را به دوبی برساند و مراسم معارفه اش انجام شود.

*اردوی استقلال در امارات آغاز شده ولی چهار بازیکن ملی‌پوش این تیم هنوز به جمع سایر نفرات ملحق نشده‌اند و باید پس از پایان دیدار ایران و عراق در شهر دوحه، چمدان‌هایشان را به مقصد دوبی ببندند. البته اتاق این بازیکنان نیز آماده شده و مقامات هتل به مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند که کوچک‌ترین مشکلی برای اسکان آنها وجود ندارد.

*با توجه به شرایط کشور امارات،  قانون قرنطینه برای مسافران در هتل‌ها اجرا نمی‌شود و بازیکنان استقلال به لحاظ قانونی مشکلی برای خارج شدن از هتل محل اقامت خود ندارند ولی کسی بدون اجازه فرهاد مجیدی حق خروج از اردو را ندارد و متخلفان به شدت مورد توبیخ قرار می‌گیرند. در واقع بازیکنان حالا تحت قرنطینه سرمربی استقلال هستند.

*به نظر می‌رسد داستان  محمد دانشگر کلاً برای استقلالی‌ها تمام شده است چون ظهر امروز  تعدادی از بازیکنان این تیم مدعی بودند  دانشگر دیگر به استقلال باز نمی‌گردد و پس از کاری که در آستانه پرواز انجام داد و حاضر به همراهی نشد، به احتمال بسیار زیاد کادر مربیان پرونده او را برای همیشه بسته اند و بسیار بعید است که از وجودش دوباره استفاده کنند.

*با توجه به اینکه استقلال تیم کاملاً شناخته‌شده‌ای در امارات و غرب آسیا محسوب می‌شود ، کاملاً بدیهی بود که ورودش به دبی بازتاب رسانه‌ای هم داشته باشد. در همین راستا شود که یک تلویزیونی دبی اسپورت صبح امروز خبر ورود کاروان آبی‌پوشان ایرانی به امارات را پوشش داد.

*اولین تمرین استقلال در دوبی شامگاه امشب  برگزار می شود و شاگردان فرهاد مجیدی در زمینی که باشگاه الوصل امارات در اختیارشان گذاشته، بخش جدیدی از تمرینات تاکتیکی خود برای تقابل با الهلال عربستان را استارت می زنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان فرهاد مجیدی محمد دانشگر استقلال الهلال عربستان فرهاد مجیدی محمد دانشگر محمدرشید مظاهری استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!

آفتاب‌‌نیوز :

۱۴ دی سال ۱۳۹۵ بود که کارلوس کیروش تصمیم گرفت بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی در دبی را به تهران بازگرداند! در آن برهه از زمان خبرگزاری صداوسیما نوشت: کیروش ملی‌پوشان پرسپولیسی را از اردو اخراج کرد! بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش از این اردو خارج شدند تا به باشگاه خود بازگردند.

دلیل این اتفاق چه بود؟ خبرگزاری صداوسیما آن‌زمان در این‌باره نوشته بود: برانکو ایوانکویچ در مصاحبه‌های روز‌های اخیر خود از برپایی اردوی تیم ملی در دبی در این مقطع زمانی انتقاد کرده بود و اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کیروش و سازمان لیگ فوتبال مقصر هستند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به شکل دیگر در روز‌های اخیر تکرار شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به بهانه انتخاب مردمی نوشت: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان (آرمین سهرابیان) حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سیدحسین حسینی در این بازی استفاده شود.

در این بخش از بیانیه محرز است که باشگاه استقلال از عدم دعوت از آرمین سهرابیان گله‌مند است، تعجب کرده که ابوالفضل جلالی در بازی رفت به میدان نیامده و توصیه می‌کند کادر فنی تیم ملی به سیدحسین حسینی بازی بدهد. اگر چه باشگاه استقلال در ادامه با صدور بیانیه جدیدی مدعی شد که نیت دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نداشته و تنها تعصب استقلالی‌ها را می‌کشد!

اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است امیر قلعه‌نویی از تصمیم کارلوس کیروش کپی کند و رای به اخراج استقلالی‌ها بدهد یا برای اردوی جدید بازیکنان استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده! ممکن است فردا باشگاه سپاهان هم به دلیل عدم حضور بازیکنش در ترکیب به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض شود. اگر این رفتار تکرار شود دیگر باشگاه‌ها هم به خود حق می‌دهند تصمیمات سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!