Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان امروز در بیست و هفتمین نشست کمیته رصد و پایش تنش آبی کشور که به صورت مجازی برگزار شد،گفت: تابستان ۱۴۰۰ یکی از سخت­‌ترین تابستان‌ها از نظر تامین و توزیع آب بین مشترکان بود که آبفای استان اصفهان با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از ابتدای تنش آبی طی خرداد ماه جاری تاکنون با استفاده از ۵۷۴۰ دستگاه تانکر سیار نزدیک به ۶۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان تحت پوشش، توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: شرایط تامین آب پایدار در تابستان امسال به قدری سخت بود که مجبور شدیم نه فقط در روستا‌ها بلکه در قلب کلانشهر اصفهان نیز به صورت سیار آب توزیع کنیم تا رضایت شهروندان حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون آب مورد نیاز جمعیتی بالغ بر شش میلیون نفر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از سد زاینده رود تامین می‌شود، گفت: برآورد‌ها نشان می‌دهد ذخیره آب دریاچه سد زاینده رود به ۲۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است و به همین دلیل مدیریت مصرف بهینه آب، باید همچنان سرلوحه همه کار‌ها باشد.

امینی یکی دیگر از مشکلات تامین آب شرب پایدار را قطع برق چاه‌ها و تاسیسات آبرسانی در طول تابستان عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل و قطع وابستگی به سامانه‌های برقابی، تلاش این شرکت بر تقویت دیزل ژنراتور‌ها و تولید برق مورد نیاز، متمرکز شده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب تامین آب شرب آبرسانی سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است