Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از وارد شدن خسارت یک میلیارد تومانی به جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی به دلیل قطعی و نوسانات مکرر برق خبر داد.

وی افزود: نوسانات و قطعی مکرر برق موجب بروز خسارات سنگین به تجهیزات جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی شده و بر اثر همین موضوع، در حدود یک میلیارد تومان خسارت به این جایگاه ها وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: از میان این جایگاه ها، بیشترین میزان خسارت به جایگاه نواب وارد آمده، به طوری که بر اثر وقوع آتش سوزی، این جایگاه از اول مرداد سال جاری تعطیل شده و خارج از چرخۀ فعالیت است.

وی ادامه داد: پس از تعیین خسارت های وارد آمده به این جایگاه توسط شرکت های بیمه گر، کار خرید تجهیزات و قطعات آن آغاز شده و پس از انجام تعمیرات لازم، این جایگاه در آینده ای نزدیک فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به خسارت های وارده و هزینه های سنگین راه اندازی مجدد، بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه ها تقاضا دارند برنامه خاموشی ها از قبل اعلام شود تا در هنگام قطعی برق جایگاه ها تعطیل و از بروز خسارت جلوگیری شود.

عرشیان یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 8 جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین خسارت به جایگاه سوخت نوسانات برق مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین سازمان تاکسیرانی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسروری اظهار کرد: در پی بارش تگرگ و جاری شدن سیل در ۲۴ فروردین ماه به ۶ محصول زراعی و باغی این شهرستان خسارت وارد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن بیان کرد: ۱۲۰ هکتار باغات انار ،۹۰ هکتار باغات پسته،۳۰ هکتار باغات انجیر،۳۵۰ هکتار باغات انار،۸۰ هکتار مزارع گندم و ۳۰۰ هکتار به مزارع جو بین ۲۵ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شد.

وی نیز خسارت وارده به باغات پسته ناشی از عدم گرده  افشانی به موقع را در سطح ۸ هزار هکتار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد درصددرصد اعلام کرد و افزود: از مجموع ۴۵۱ میلیارد تومان خسارت ۴۰۰ میلیارد تومان آن به خاطر عدم گرده افشانی به موقع به باغات پسته بوده است.

مسروری گفت: از سطح ۲۸ هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع و باغات شهرستان بردسکن تنها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد آن تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن از کشاورزان خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اهتمام جدی داشته باشند چرا که تنها راه پرداخت غرامت به خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه تحت پوشش قرار دادن محصولات کشاورزی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان