Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@19:48:17 GMT

تکنیک های سریع برای لاغری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۴۳۶

تکنیک های سریع برای لاغری

به گزارش جام جم آنلاین، متخصصان تغذیه همیشه توصیه می‌کنند در دورانی که رژیم می‌گیرید نباید ناامید شوید. در این دوران رژیم غذایی باید طبق برنامه پیش برود؛ بنابراین بدن فرد پس از گذراندن این دوره وزن خود را کاهش می‌دهد.

با این وجود، راه‌های موثری وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها از این مرحله دشوار عبور کنید:

۱- کاهش کربوهیدرات‌ ها از رژیم غذایی

اگر بتوانید برخی از کربوهیدرات‌ ها را از برنامه رژیم غذایی خود حذف کنید، می‌توانید عواملی که مانع از ثبات وزن شما می شود را از بین ببرید و به روند کاهش وزن خود ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش کربوهیدرات‌ها باعث می‌شود بدن از چربی خود به نفع برنامه کاهش وزن شما استفاده کند.

۲- شدت تمرین را افزایش دهید

ورزش برای کاهش وزن بسیار مهم است و می‌توان مانع ثبات وزن را با افزایش شدت تمرین به راحتی از بین برد تا بدن شما کالری و چربی بیشتری بسوزاند. شما می‌توانید تمرینات مقاومتی را امتحان کنید که به شما در کاهش وزن کمک می‌کند.

۳- محاسبه کالری

هنگامی که به مرحله ثبات وزن می‌رسید، کالری‌های خود را بشمارید و سعی کنید آن‌ها را در رژیم غذایی خود کاهش دهید؛ البته در نظرداشته باشید که این امر بر مواد مغذی و پروتئین‌های مهم بدن تأثیر نمی‌گذارد. هر زمان احساس کردید که اهداف شما در کاهش وزن محقق نمی‌شود، رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

۴- مصرف پروتئین روزانه خود را افزایش دهید

اگر در روز‌های گذشته وزنتان اضافه شد، این بدان معناست که مواد مغذی شما از تعادل خارج شده است؛ این امر با افزایش پروتئین و کاهش کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها از رژیم غذایی بهبود می‌یابد. خوردن پروتئین بیشتر در این مرحله به سوزاندن کالری اضافی کمک می‌کند، زیرا میزان متابولیسم را افزایش می‌دهد.

۵- سطح استرس شما

استرس نقش زیادی در افزایش وزن دارد؛ میزان غذا خوردن، به ویژه مصرف غذا‌های ناسالم را بالا می‌برد یا تأثیر رژیم غذایی شما را مختل می‌کند، که ممکن است مانع از ثبات یا باعث افزایش وزن شود، بنابراین شما باید اقدامات لازم را برای مقابله با استرس خود انجام دهید تا هورمون‌های استرس در بدن کاهش یابد.

۶- روزه داری متناوب را امتحان کنید

گاهی کاهش کالری برای شکستن مرحله ثبات وزن کافی نیست و سپس باید روش دیگری را امتحان کنید. روزه داری در یک بازه زمانی مشخص ممکن است به بازگشت شما به وزن مطلوب کمک کند.

برای کاهش وزن می‌توانید ۱۶ ساعت ناشتا باشید و رژیم غذایی سرشار از پروتئین و فیبر را شروع کنید، این رژیم ممکن است به کاهش وزن دور کمر شما در عرض چند هفته کمک کند و مانع ثبات وزن شما را از بین ببرد.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاغری کربوهیدرات ها کاهش وزن رژیم غذایی کاهش وزن ثبات وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سومین جلسه شورای مسکن امسال با اشاره به اینکه هر ماه باید هزار مسکن تحویل متقاضیان شود، افزود: جلسات منظمی با حضور مسئولان مربوطه شکل گیرد تا زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز واحدهای آماده نهضت ملی مسکن سبب تاخیر در تحویل نشود.

استاندار در ادامه به جایگاه مناسب استان قم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روند پیشرفت باید امسال تسریع شود تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به تورم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل عمده تورم استان قم در ماه گذشته تورم مسکن بوده که عملکرد در این زمینه مناسب نبوده است.

استاندار گفت: تحویل سریع مسکن‌ها سبب کاهش تقاضا و کاهش نرخ مسکن می‌شود که در کلان نرخ تورم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان تحویل شود تا نیاز جامعه به مسکن کاهش یابد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها ارائه کردند.

در پایان جلسه ۳۰۰ سند زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر سلفچگان به مساحت ۸۰ هکتار که به همت اداره کل ثبت اسناد تنظیم شده بود به بنیاد مسکن تحویل شد.

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • این رژیم غذایی پیری مغز را تسریع می‌کند
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • مواد غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • چاقی و رژیم غذایی پرچرب پیری مغز را تسریع می کند