Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بیت اللهی دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش بندرخمیر افزود: آموزش دیگر مدرسه های هرمزگان نیز به صورت تدریجی به سمت حضوری یا ترکیبی از حضوری و مجازی خواهد شد.

وی فراهم شدن زیرساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و بیان داشت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزام های برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: البته باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برای بازگشایی مدرسه ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

به گفته ی بیت اللهی، هیچ امکان، فضا و وسیله ای جایگزین کارکرد تربیتی معلم و مدرسه نخواهد شد و بازدهی یادگیری مجازی بسیار پایین تر از آموزش های چهره به چهره و بهره گیری از نفس گرم معلم می باشد و داشتن تنها آموزش های مجازی، افت تحصیلی و بی سوادی پنهان و آشکار دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت. 

وی اضافه کرد: بخشی از شخصیت فردی و اجتماعی و همچنین رشد فکری و عاطفی در مدرسه اتفاق می افتد و در نبود آموزش های حضوری در مدرسه، رشد شخصیت، اجتماعی شدن و جامعه پذیری کودکان دچار اخلال و تاخیر خواهدشد.

برای آموزش های مجازی نیاز به اینترنت پرسرعت هستیم

این مسوول اظهار داشت: ۹۸ درصد مدارس استان هرمزگان تحت وب و اینترنت هستند ولی برای استفاده بهینه از شبکه شاد و دیگر ملزوم های آموزش مجازی نیاز به اینترنت پرسرعت می باشد که این بستر باید برای همه دانش آموزان فراهم شود.

بیت اللهی بیان داشت: تبلت دانش آموزی یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در یادگیری غیر حضوری است که در این راستا بیش از چهار هزار دستگاه با کمک نهادهای حمایتی، صنایع و خیران، بانک ها و غیره در سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

وی ابرازداشت: با تلاش کرد تا دغدغه خانواده ها و دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس را کاهش داد و شاهد از سر گیری یادگیری حضوری دانش آموزان باشیم.

بیت اللهی خاطرنشان کرد: یکی از چالش های پیش روی، شناسایی تارکان تحصیل و بازماندگان تحصیل است و ائمه جماعت اهل شیعه و سنت می توانند راه گشای آموزش و پرورش در این مسیر باشند.پ

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: این آمادگی را داریم که همه ملزوم های تحصیل دانش آموزان بی بضاعت را از جمله لباس فرم، کتاب، نوشت افزار و غیره را پیگیری و فراهم کند تا وضعیت بد اقتصادی خانواده ها، مانع ترک تحصیل دانش آموزان نشود. 

برچسب‌ها خمیر اینترنت مدارس بازگشایی مدارس هرمزگان پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر اینترنت مدارس خمیر اینترنت مدارس بازگشایی مدارس هرمزگان آموزش و پرورش دانش آموزان بیت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند