Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@10:02:36 GMT

آزادی ۱۶۱ مددجوی زندان گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۸۹۰

آزادی ۱۶۱ مددجوی زندان گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: طرح پایش و غربالگری زندانیان با دستور رئیس قوه قضاییه اجرا می‌شود و در قالب این طرح، روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و قضات با حضور در زندان‌های گرگان و گنبدکاووس با همه زندانیان دیدار و پرونده‌های آنان را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از بررسی پرونده‌ها در صورتی که زندانیان مشمول عفو، تخفیف مجازات،آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال باشند، حسب مورد دستورات قضایی مربوط صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در بررسی پرونده‌های محکومان زندان گنبد، ۱۱ مددجوی خانم و ۱۵۰ زندانی مرد، آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان پنجشنبه گذشته در معیت رئیس سازمان زندان‌های کشور از زندان گنبدکاووس بازدید و در گفتگو با مددجویان این زندان، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی و دستور رسیدگی صادر کرد.

انتهای پیام/فا/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد

معاون توسعه حل اختلاف کرمان گفت: از ابتدای اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، ۲۳۶ زندانی از زندان‌های کرمان آزاد شده اند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان اعلام كرد: پویش مردمی به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم با هدف آزاد سازی زندانیان و محکومین به قصاص از ولادت امام علی (ع) شروع و تا شهادت آن حضرت ادامه داد.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای این پویش تعداد ۲۳۶ زندانی از زندان‌های استان آزاد و ۱۱ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند با تاسی از آموزه‌های دینی و اعتقادی و توسل به سیره اهل بیت (ع) تعداد زیادی از زندانیان و محکومین به قصاص از زندان رهایی یافته اند.

او اظهار داشت: امیدواریم در ادامه پویش به حرمت امام علی (ع) و با تاسی از رفتار و منش آن امام بزرگوار با حمایت معنوی افراد تعداد زیادی از زندانیان از زندان ازاد شده، همچنین شاهد نهادینه شدن فرهنگ گذشت و بخشش و بازگشت زندانیان به آغوش خانواده خود در این ماه مبارک باشیم.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موجب آزادی ٢٣٦ زندانی شد
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه